Pose til bilstol + vogn

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Noen som har kjøpt pose de bruker i både bilstol og vogn? Noen tips til hvilke? :)

Da må du kjøpe bilstolpose, for de har hull til selene i bilstolen. Som ikke kan løsnes og tres igjennom slik vognselene kan.

Er vell kanskje litt mindre praktisk å måtte ta av Selene på posen hver gang du skal ha babyen i vogna [emoji28]

Så du tror det går bra å bruke bilstol-pose i vogn også? Den vil ikke bli kort? :hilarious:
Det går noen måneder, men jeg ville ikke gjort det. Vognposen brukes i flere år. Jeg hadde begge, med begge ungene, men måtte jeg kutta en hadde jeg kutta bilstolposen, selv om jeg digga den, for den brukes kun en kort periode. Men jeg hadde ikke orket å styre med å bytte posen frem og tilbake heller.

En ting er selene ift bilstolpose, en annen ting er størrelsen. Den kan jo ikke være like stor til en bilstol som til en vogn etter hvert som barnet vokser.

Tenker bilstolposen kan brukes i vogn ved behov, men tanken er å ha den fast på bilstolen og ha vognpose evt dyne og skinn i vognbagen. Etter overgang til sportsdelen på vogna er ikke dyne et alternativ

Back
Topp