Pose og binding til senga..

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Noen som bruker pose?? og binder dere de til senga?? Jeg bruker posen av og til, men er litt skeptisk til å binde henne fast.. Har gjort det, men hun klarer jo alikevel å snu seg... Kan noe skje?? Er så utrolig irriterende å måtte[&:] gå å snu henne og legge henne under dyna hele tiden..

Isabell sover med pose. Fungerer kjempefint her. Uten den sparker hun bare av seg dynen. Men hun klarer å snu seg rundt selv om hun ligger med den.. Hun blir bare mer rolig med den på [:D]

Vi bruker pose, men ikke med binding. Bruker pose for jeg er så redd for at hun skal fryse når hun sparker av seg dyna. [;)]

Bruker pose med binding på Filip, da han er så fæl til å krype opp i senga i søvne. Setter seg lett opp med bindingen. Ble litt skeptisk til den her en morgen vi gikk inn til han, for da hadde han vridd seg på en merkelig måte. Og bindingen til posen var på skrå ned fra nakken/halsen. Er redd han skal bli kvalt.

pleier og legge lille my med pledd først vi. og legge over henne dyne når hun sover skikkelig, viss ikke kaver hun seg omkring og sovner oppå dyna. men poenget med binding, er jo ikke noe farlig og sove på  magen når dem snur seg selv frem og tilbake.

Snuppa vår sover i pose, med binding. Har gjort det ei  uke nå, og sover mye bedre. Hadde en tendens til hele tida og sette seg opp; både på rompa og opp i krypestilling - og grine. Mye bedre søvn nå.

Jeg brukte pose uten binding før, men nå bruker jeg den ikke. Han sparker av og til dynen av seg, men da våkner han etter en stund og lager lyd. Synes egentlig ikke det er nor stress å stå opp å se til gutten min om natten. Han sovner jo igjen med en gang han får tutt og dyne igjen.
Jeg er veldig skeptisk til pose med binding. Har vært på en del brannkurs og kjent på kroppen hvor viktig disse tiendedel sekundene er. Brenner det på barnerommet vil jeg ikke bli heftet av bindingen, det vet jeg helt sikkert[8|]
Dessuten velger jeg å tro at han synes det er like godt å skifte sovestillinger som jeg synes[:)]

vi har pose med trå på.....

Men dette kan blir en lang historie, for egentlig så hadde jeg ikke noe ønske om å binde han fast. Men da han var en ca 6 mnd så sov han veldig urolig i senga og snudde seg veldig i søvne så jeg måtte så mye opp å snu han tilbake på rygg, (og vi snakker ikke to ganger om natta her - heller 20).

Så vi prøvde først større dyne (140cm) for at det skulle bli mindre plass i stokkisen, så pose uten å feste, men vi snudde oss like bra.... så voksi'n og den åla vi oss utav...... så da gav mor opp! [:o] Jeg var så gåen at jeg trodde seriøst jeg kasta opp i senga hans... Så frem med snorene og vi sov begge som en stein!

Har prøvd nå å legge han uten å feste og det ser jeg nå går greitt, så det hadde nok en effekt i å lære han å sove bedre. I dag sover vi fra 18.30 til 07.30/09.00. HERLIG!!![:D]

Veeeelllll............ Jr ja.....

Hender at mamma ruller inn tidlig også, men ikke sååååå tidlig.

ORIGINAL: Catski og Filip

Bruker pose med binding på Filip, da han er så fæl til å krype opp i senga i søvne. Setter seg lett opp med bindingen. Ble litt skeptisk til den her en morgen vi gikk inn til han, for da hadde han vridd seg på en merkelig måte. Og bindingen til posen var på skrå ned fra nakken/halsen. Er redd han skal bli kvalt.

Våre poser har tråen i midja.

Back
Topp