Pose i vognen i Mai

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Skal dere ha pose i vognen!? I så fall hvilken type? Jeg har bare voksipose, den blir for svær. Tenker å ha ullteppe/-r og dyne. Er det nok? Bor på Vestlandet, så i alle fall ingen vinter her, selv om det fort kan bli kaldt i mai også ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har en tynn pose nå som ligger i vognen, men vi ser an temp.når lille kommer..Ellers blir det dyne,teppe,evt.skinn om det litt kjølig.

Skal ha lammeskinn, sommerdundyne og teppe i vognen. Vognposen vi har kan deles i to deler, så man kan bruke den både som underlag og pose.. Veldig greit hvis været skifter veldig innbiller jeg meg :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Blir lammeskinn, dundyne og passe tykt teppe her.
Kjøper ikke vognpose før til høsten igjen :)

Lammeskinn, dyne og pledd. Bruker ikke vognposen før til høsten.
Fikk sommerpose til vesla, brukte den aldri.

Samme som den glitrende *sparkling* :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror nok det går bra med dyne og teppe! Her er det kommet så mye fint hjemmestrikket ulltøy i hus at den ungen fryser ikke med det første! Fått litt strikke og sydilla om dagen.. Ha ha

Tenker at jeg kommer til å ha lammeskinn og dyne/teppe nå på våren. Satser på gode varme dager ;-) - bor like utenfor Bergen :-)

Tror nok det går bra med dyne og teppe! Her er det kommet så mye fint hjemmestrikket ulltøy i hus at den ungen fryser ikke med det første! Fått litt strikke og sydilla om dagen.. Ha ha

Kan du ikke legge ut litt bilder av det du har laget?
For så bare for å motivere meg:smiley-bounce022

Lammeskinn, dyne og teppe!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt helårs posen til Bugaboo, den har to forskjellige lokk. En tykk for vinter og en tynn for sommer, så bytter en bare etter behov ;)
Vist ikke så har jeg lammeskinn, dundyne og tepper ;)

Back
Topp