Pose i vogn?

Brukte Odenwalder dunpose i kalde perioder, men det har vært så varmt i sommeren så har vi kun dekket lillen med helseteppe over med ei lita babypute under hodet.

dc8adbb570a8ab56edd6acf8e3223ea2.jpg
 
Nå har vi en easygrow lite, når det blir kaldere er det voksi urban som gjelder:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Akkurat nå har vi dundyne, når det blir kaldere tar vi fram odenwalder posen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har vi lammeskinn og dyne/teppe og vinteren har jeg easygrow natur...
 
Jeg har fått en hjemmestrikket vognpose i ull av svigermor som vi skal bruke. Når det blir kaldt så legger vi dyna inni posen og saueskinn under. Vet ikke om vi har behov for en voksipose. Ser ann når junior kommer og om hvordan vinteren blir :)
 
Akkurat nå har vi en fleecepose med ugler på :) Ellers bruker vi voksiposen til storebror. Nå kommer jo snart lillebror og tar over vognlivet da, og da blir det en odenwalder dunpose siden voksiposen er alt for stor for bagdelen på vogna ;)
 
Har akkurat kjøpt en easygrow hood.


Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
jeg har vokis pose fra da jeg var liten, den er i fin stand men litt 80-talls. Tenkte jeg skulle sy nytt trekk å bruke den ;) :)
 
Skal kjøpe odenwalder poser til ungene :) har voksi urban fra før, men likte ikkje at det var sideåpning :)
 
Vi har lammeskinnspose :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har fin, gammel, arvet Voksi pose fra mine småbrødre sin tid som babyer. Satser på å bruke den om vinteren, og dyne/teppe resten av året :)
 
Har en lammeskinnspose som begge mine to brukte det første året, med de er veldig lange så de vokste ut av den da de var rundt året. Kjøpte da en voksi urban, og den er super! Den eventuelle neste blir også å gjøre det samme med :) på sommeren brukte vi dyne eller bare babypledd:)
 
Har to poser. En herlig RisaRosa pose, og en skinnpose med spesialbehandlet lammeskinn. Gullet skal ikke fryse i vogna altså :p veldig fornøyd med disse :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1409118744458.jpg
    1409118744458.jpg
    126,6 KB · Visninger: 21
  • 1409118766480.jpg
    1409118766480.jpg
    52,8 KB · Visninger: 20
CIMG4441.JPG CIMG4443.JPG
Har denne i vognen nå...
Når det blir kaldere har vi en vinterpose fra elodie details.
 
jeg har vokis pose fra da jeg var liten, den er i fin stand men litt 80-talls. Tenkte jeg skulle sy nytt trekk å bruke den ;) :)

Har også arvet en fra den tida.... Men ser litt stor ut.... Nytt trekk er kanskje en mulighet for veldig fargerik.... Rød, gul, grønn, lilla og sikkert noen fler farger å :)
 
Back
Topp