Pose i vogn om vinteren?

Nov08juni10nov17?

Flørter med forumet
Hvilken pose har dere i vognen om vinteren? Venter barn i november og har kjøpt en Mountain Buggy vogn, hvilken pose er best å ha i?

Kan ikke uttale meg da det gjelder hva som er best i vogna di, men har easy grov natur og er super fornøyd med den:) Har så lyst til å kjøpe en til mageboeren også, men har en lammeskinnspose som ble for varm til storesøster som vi må teste ut først. Kan ikke forsvare ny vognpose da vi allerede har to, før jeg vet om den ikke funker.

Kan ikke uttale meg da det gjelder hva som er best i vogna di, men har easy grov natur og er super fornøyd med den:) Har så lyst til å kjøpe en til mageboeren også, men har en lammeskinnspose som ble for varm til storesøster som vi må teste ut først. Kan ikke forsvare ny vognpose da vi allerede har to, før jeg vet om den ikke funker.

Signerer denne. Har selv easygrow natur og er super fornøyd. Holdt varmen selv i -20grader. Kommet best i test flere ganger og er den lengste posen på markede (man setter på en forlenger del som følger med) ;)

Back
Topp