Portrett bilde av Bella ferdig..

NemVenterNr2

Forelsket i forumet
vell.. så å si ferdig.. :P
når jeg finner igjenn knettgummin min skal jeg rett litt på den.. vandlig viskelær er håpløst å bruke!

ORIGINAL: Trone

Du er bare rååååå!!!!!!!!!!! Sykt jente, helt sykt :) Jeg så bilde dy har tegnet etter, fyyyy faderen!!! [:)][:)][:)]

Kjempefint bilde[:D]
Du er veldig flink til å tegne. [:)]

Tusen takk [:)]

jeg skal nokk justere den litt.. men blir vell berre jeg som ser forandringen..  *Fru pirkette* hehe..

[:)]du e bare heil fantastisk flink og tegne. har ikkje ord på kor flinke du e. sko bare hatt litt av den evnen så hadde eg vore fornøyde. stå på videre. bella har ein kjempe dyktig mamma.

Takk takk.. [:)]

Tegnet  med blyant, B, 2B, 4B, 6B å litt H...
Jeg tegnet på A3 ark, men jeg skal klippe det til når jeg finner ei ramme som passer, så den blir litt mindre en A3..[:)]

[:)]nyyyyyyyydelig! du burde tegne på bestilling!!!!![;)][;)][;)]

takk takk.. [;)]

ORIGINAL: Snickers

[:)]nyyyyyyyydelig! du burde tegne på bestilling!!!!![;)][;)][;)]

tar på bestilling.. har kunsttutstilling her på sula, på sula kunstverkstad...
men akkurat nå så har jeg måtta stoppet litt opp. Lille bella er nok prioriteringen akkurat nå.. [;)]
sennere begyner jeg nok på igjenn.. [:)]

ORIGINAL: Trone

Du er bare rååååå!!!!!!!!!!! Sykt jente, helt sykt :) Jeg så bilde dy har tegnet etter, fyyyy faderen!!! [:)][:)][:)]

Sååå fint!! [:)]
Kanskje jeg skal sende deg bilde du kan tegne for oss [:D]
Utrolig flott og liksom noe annet enn bare vanlige bilder som man har rundtom i huset.

Kan jeg spørre hva du hadde tatt for å tegne et sånt bilde som du har tegna av Bella?

Så nydelig!!! Du er kjempeflink!

Back
Topp