Porsgrunn

Noen som har noe erfaring med å skrive seg opp på den ``ringelista``i Porsgrunnn da? Sånn at de kan ringe hvis de får avbestillinger? Pleier det å korte ned ventetiden noe vesentlig?
hææ? Har de det?:P Det ante jeg ikke.. Den må jeg få skrevet meg opp på :D

Heisann :) ingen erfaring m ringeliste, men hører til i porsgrunn :) når vi skulle i gang med førstemann, tror jg det var ca 5 mnd ventetid, men fikk innkalling etter 3-4 :) synes jg har lest ett sted her at noen andre steder er det også ventetid når du har vært til første konsultasjon også, d er d ikke i Porsgrunn så vidt jeg vet, når du først kommer dit er du igang lykke til :)
ååh det var gode nyheter :)

Det kan jeg bekrefte at de har,siden jg er på ringelisten=) håper de ringer snart,for jg får ik kommet inn før i august.
Vurdere å ta en privat i mellom tiden.
I samme bår vi da :) Får ikke noe før tidligst august her heller :) Skal sette meg å listen i morgen :)

Hope 90 hvordan går det? Jeg har blitt oppringt til Porsgrunn og kom in nå. Skal startes mes aih inseminasjon:) jg er i gang. Håper de ringer deg snart. Ringe lista er gull verdt<3

Hope 90 hvordan går det? Jeg har blitt oppringt til Porsgrunn og kom in nå. Skal startes mes aih inseminasjon:) jg er i gang. Håper de ringer deg snart. Ringe lista er gull verdt<3
Åååh så heldig du er :D masse lykke til :D nei jeg har ikke hørt noe ennå men krysser fingerne altså :D

Back
Topp