Porsgrunn - svarbrev?

ØnskeDrømmeHåpe

Andre møte med forumet
henvisning sendt i sommerferien, når kan man regne med å få "svar på mottatt søknad" da? Har forstått man først får det, og så brev om time seinere? Noen med erfaring som veit? :)

Svarbrev inneholder dato for forsamtale. Så det er bare ett brev.
Jeg fikk bren 14 dager etter henvisning ble sendt. Nå har de ferie, så du kan forvente svarbrev ca. Den 14. august. Om ikke tidligere.

Jeg fikk to brev. Først ett brev om at søknad var mottatt og at vi ville få innkalling innen en frist. Fikk et nytt tre uker senere om forsamtale :)

Tror jeg også fikk to brev, men husker ikke stort om hvor fort det gikk, så ikke mye til hjelp gitt :p

henvisning sendt i sommerferien, når kan man regne med å få "svar på mottatt søknad" da? Har forstått man først får det, og så brev om time seinere? Noen med erfaring som veit? :)
Når du får brev om mottatt søknad så ville jeg ringt og satt meg på ringelisten deres. Det gjorde jeg og da kom jeg inn på kort varsel noen dager etterpå. Gikk 8 dager fra sendt søknad til forsamtale;) skulle egentlig inn i slutten av sep

Jeg fikk første brev etter 1 uke, og nytt brev noen uker senere om dato for forsamtale. Søknad sendt 3. (?) mai og samtale 8. august :)

Jeg fikk ett brev med dato for oppstartsamtale i. Så tror nok det avhenger av hvor mye de har å gjøre om du får to eller ett brev :) jeg fikk brev tilbake 2 uker etter henvisning, vil nok tro du får første brev i midten/ mot slutten av august :)

Jeh fikk vel også 2 brev mener jeg å huske og drt tok ikke så alt for lang tid før vi fikk tid tio forsamtale :)

Back
Topp