Populære navn

Babbs

Elsker forumet
http://www.side2.no/livsstil/article3073747.ece

Hehe, jeg har greid å velge det navnet som flest gutter i rogaland fikk i fjor [:-][:D]

Navnene til barna mine står ikke der[:)]

Navnene til gutta står ikke der!

Det siste navnet i dobbeltnavnet hennas stod der, men her skrives det på ein annan måte[:D]

Lillegutt sitt navn har lurt seg på en av listene, men ganske langt nede. Neste guttenavn har lurt seg på 3 av de så vidt jeg kunne se, men ikke på topp. Er litt redd for å sjekke jentenavnet for det vet jeg er mer populært.

Gullet mitt sitt navn lå visst på listen, ganske høyt oppe[:-] Men visste vel egentlig at det var ett populært navn!

Vi har og valgt et poppis navn, 5 plass nasjonalt, og 7 plass lokalt.

Men men, det var det eneste navnet vi var enige om.

Eldstemann har et litt poppisnavn han og.

Verken fornavn eller mellomnavnet til snuppis er på listene [:)]

Om eg hadde bytta ut D`ene med M`er i navnet hennar ville ho vert på topp[:D]

ORIGINAL: Siljejah

Småtten sitt navn har og havna på lista. . . men det gjør ikkje noke, så lenge me er fornøyd [:D]

Sign[:)]

Trodde faktisk Oliver lå lengre opp, men ligger på 9. plass :p

Visste ikke at William lå så langt oppe nasjonalt, på fjerde plass. Her i fylket var det vel på plass 18 eller noe [8D]

Ingen av mine barns navn ligger på noen topplister. [;)] De er vanlige, da. 

Her er hverken fornavn eller mellomnavn på noen av mine unger pånoen av listene[:)]

ORIGINAL: klinkekulen

ORIGINAL: Kokle

Om eg hadde bytta ut D`ene med M`er i navnet hennar ville ho vert på topp[:D]

Hahaha, huff, i to sekund der kom jeg på at snuppa di heter Hedda [:-][:-][:-] Men det er jo venninna til Edda som heter det [:D]
Men ja, nå henger jeg med..Emma ja [8D]
Både Edda og Hedda er to nyyydelige navn <3

Ho ho[:D] Hemma ja, rart ikkje det er blitt meir populært[8D] Takk, synst også begge dei navna er meget fine[:)]

Er bare 6 stk i Norge som heter Vienna [8|] 

Back
Topp