Populære navn i 2010

Mammaprat

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
http://www.side2.no/livsstil/article3073747.ece


Er deres navn /favoritter der?? [:)]
 
nei :)
 
Nei, men vi hadde tenkt av lillegutt skal hete William, men dropper det da det er blitt så vanlig.. Tenker litt på Viktor istedet [:)]
 
nei ;)
 
ORIGINAL: R84

Nei[:)]
 
Ja.. Vi hadde egentlig endelig blitt enige om et navn.. Men nå vet jeg ikke lenger siden det ligger på topp :(
 
Nei [:)]
 
Ja, 7 plass [:(]
Da ble jeg usikker..
 
Ja, begge navnene vi vurdere til vesla ligger ganske høyt på listen. (over topp 10)

Og begge navnene til eldste snuppa ligger høyt på lista.

Men det gjør meg ingenting. Velger de navnene vi liker uansett[:)]

Men hadde ikke trodd det ene navnet vi har valgt var så populært, ble litt overrasket. Men gjør som sagt ingenting![;)]
 
Nå komer jeg ikke til å bestemme meg 100% for navn før han er født,så jeg ser om det passer,men det navnet som står som nr.1 på lista mi,er ikke på poppis-listene,å er et lite brukt navn,så det er jeg kjempefornøyd med![:)]

De andre forslagene er heller ikke på lista,men er litt mer vanlige enn det første,så uansett skal jeg nok klare å styre unna et som er veldig vanlig for tida:)
 
jepp, Emilie. Men gjør ingen ting, vi liker navnet så godt[:)]
 
ææææsj, tuller du??

Våre valg til nå er Jonas, lukas og Emil... Alle blant topp7[&o]
 
Skikkelig lattis!! Vi skal jo kalle opp, og min oldemor hette Nora Sofie, altså 4 og 5 plassen - det er ikke fullt så gøy akkurat! Men men, på gutte siden er det ikke på lista, godt er det [:D] Albert er det, også oppkalling etter hans bestefar [:D] Så blir spennende hva navnet ender på [:D]
 
Nope[:)]
 
Styrer egentlig bevist unna toppnavn..
 
Nei, men har fem venninner som alle har navn fra listen. Glad for at vi har valgt et litt mindre vanlig navn.
[:)]
 
Har ikke valgt navn.
Men bryr oss igrunn mer om hva folk vi vet om heter enn sånne lister.
Vet om 1 unge som heter Emma feks. Og det er et nydelig navn så kunne lett brukt det. Men nå venter vi gutt da[8D]
 
Vi skal også ha oppkalling, så om vi får jente står det mellom Emma og Mathilde.
Sambo har alltid sagt at får han ei jente skal hun hete Mathilde etter hans oldemor, men nå har han strøket Mathilde fra lista, å det står igjenn bare Emma... [8D] det er oppkalling etter min oldemor!
Guttenavn ahr vi kun Petter, sambon farfar, Peder :)
Gjør meg ingenting at Emma ligger på førsteplass, det er ingen barn i dette området som heter Emma, så da spiller det ikke noen rolle om resten av verden heter det... [:D]
 
Ja det ene navnet som vi har vurdert er på lista. Har en Mathias fra før å det navnet er jo og på lista.
 
Back
Topp