Pops (nammm...)

Love4two

Forumet er livet
Måtte en tur ut i butikken og kjøpe smør.... Og da måtte jeg bare ha en pose Pops også. Har hivet innpå posen som jeg pleier, tror samboeren rakk å ta 10 stykker... [:D] Jeg har aldri klart å spare på noe godteri, alt hives inn i gapet, tygges og svelges, før en det hele gjentas på nytt og nytt og nytt og nytt.... Å nei, der var det tomt.... [:(][:(] Blir jeg småkvalm så venter jeg bare noen sekunder, så gir det seg litt og jeg er på nytt klar... [:D][:D][:D]

Jeg er en sikkelig godtemoms, og sjokolade står nok øverst på godtelista. Dette har jeg arvet av min mormor, hun var også utrolig glad i sjokolade [;)][:)]

Jeg har nok høy forbrenning, for ellers skulle jeg vært mye større er jeg redd. [&o]

Det er så dårlig gjort at du bare kan spise sånn og ha så høy forbrenning måtte bare slå deg litt.
 ogfy deg[:D][:D][:D]

Jeg kaster godis inn i gapt selv, til det er tomt.... POPS ER NAM[8D]

ORIGINAL: **Flash**

Hm... hva er egentlig pops?? [:o]

Samme som kinasjokoladen[;)]

i know.. roten til alt ondt[:D]

Er en skikkelig sjokomons selv.. Uff vanskelig å holde seg unna, men prøver å være flink.. Wæææ Jeg vil ha sjokolade!!!

off ej me vil ha sjokolade!! he masse her hejme , men he ikkje lov å ete slikt lenger [:(]

ORIGINAL: Monicus

i know.. roten til alt ondt[:D]

Og godt.. [;)]

Orker ikke å spise sjokolade nå jeg - får jo halsbrann direkte etterpå, og det er så slitsomt.

Men vann derimot - det smaker om dagen *gudforenkjedeligdamejeger*

ORIGINAL: Trista

Orker ikke å spise sjokolade nå jeg - får jo halsbrann direkte etterpå, og det er så slitsomt.

Men vann derimot - det smaker om dagen *gudforenkjedeligdamejeger*

GUDFORENHELDIGDAMEDUER!

At bare vann smaker godt for tiden, ikke at du får halsbrann altså[;)]

Back
Topp