poof gone

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
fjerna jeg.... syns det eskalerte seg til no mindre koselig.

Du er ikke rar[;)] jeg er enig med deg[:D]
Tittet først innom her når magefølelsene tilsa att jeg var gravid.. og først nå etter 7 positive tester tørr jeg å skrive noe særlig[8D][:D]

Hmf.. ble borte det jeg skrev da...

bør vel vente med å skrive i presentasjonen av aprilgjengen og terminlista til en faktisk har fått en positiv test.. [;)]

Men ellers syns jeg en kan være inne på forumet som en ønsker å komme inn på.. opp til hver enkelt hvor mye en vil engasjere seg før en evnt tester pos!

Jeg ville nok ikke gjort det før jeg hadde tatt noen positive tester, men så er vi jo ikke like heller...

Hei. Jeg er blant dem som du nok mener skulle holde seg unna før jeg var sikker på at jeg ble april mamma. Vet du, faktisk har jeg sett først nå at det finnes disse fellesforumene for "før-gravide" her inne, de har jo dem på barnimagen også. "Bli gravid" - jeg har ikke vært oppmerksom på det før. Men ser absolutt poenget ditt.
Uansett vil jeg nå bare takke for den støtten jeg har fått mht min prøve - teste - fase. Var ikke så godt denne gangen med alle svangerskapstegn. Nå har jeg imidlertid tatt test som viser svakt to streker. Men jeg er sikker på at det er en spontan abort jeg opplever nå, så blir nok ikke noen april skatt på meg.

Jeg ønsker alle dere andre lykke til videre!

ORIGINAL: julipia

Hei. Jeg er blant dem som du nok mener skulle holde seg unna før jeg var sikker på at jeg ble april mamma. Vet du, faktisk har jeg sett først nå at det finnes disse fellesforumene for "før-gravide" her inne, de har jo dem på barnimagen også. "Bli gravid" - jeg har ikke vært oppmerksom på det før. Men ser absolutt poenget ditt.
Uansett vil jeg nå bare takke for den støtten jeg har fått mht min prøve - teste - fase. Var ikke så godt denne gangen med alle svangerskapstegn. Nå har jeg imidlertid tatt test som viser svakt to streker. Men jeg er sikker på at det er en spontan abort jeg opplever nå, så blir nok ikke noen april skatt på meg.

Jeg ønsker alle dere andre lykke til videre!

Ikke alltid lett i denne jungelen av forum[;)]

Huff så trist å høre att du tror du har en spontant abort[:(][:(]

Veldig trist at du mister julipia[:(][:(][:(] 

Du er ikke rar[:)] Jeg er rar,jeg har ikke presangtert meg,og kommer ikke til å gjøre det før jeg får en positiv test,eller litt ute i svangerskapet dersom jeg skulle blitt gravid heller. Men ja jeg vil være her inne til jeg vet 100% sikkert at jeg ikke er gravid,hvorfor,jo fordi jeg vil følge dere andre til jeg er der selv,eller til jeg ikke er der,og får kanskje svar på mange av spørsmålene jeg lurer på,og slipper og spørre om senere når det er min tur. (dette er det andre terminforumet jeg følger og kommer det ikke noe nå,prøver vi på mai2011)

Skyt meg den som vil,men jeg vil gjerne være her litt til

er jo ikke noe om å jage ut eller sånn... og man må jo være hvor man vil på et åpent forum[:D]
Men jeg forundrer meg bare.. hehe
For om jeg skulle hengt på hvert eneste forum frem til jeg blei gravid... første gangen.. da hadde jeg vært innlagt på psyk for lenge sia[8D]... for brått bruker man halvannet år... på å bli gravid[;)]

og du med svak test... ikke sikkert du mister.. Ta en hcg blodprøve med et par dagers mellomrom og sjekk om det er stigning. Så slipper du å gå å tenke og gruble.

Jeg skjønner det TonjeJenta,men dette er andre forumet jeg er på,bortsett fra der jeg er med 1.barn,og dette var den mnd vi satset på,og vi "traff" i forhold til sex o.l,og med første ble vi heldigvis gravide etter bare en prøving,så det var bare at jeg håpet på det samme igjen.

ORIGINAL: kanskjenr2

Jeg skjønner det TonjeJenta,men dette er andre forumet jeg er på,bortsett fra der jeg er med 1.barn,og dette var den mnd vi satset på,og vi "traff" i forhold til sex o.l,og med første ble vi heldigvis gravide etter bare en prøving,så det var bare at jeg håpet på det samme igjen.

vi klaffet hver måned vi og.. men det betyr ikke at man blir gravid vettu. Mange som bruker 1mnd på første og et år på nr 2. Men som sagt.. man må velge selv. Men tenker bare på jentene som etterhvert må føle det innmari sårt å forlate et og et terminforum i stedet for å henge med jentene sine på FS liksom[:)]

Nå har ikke jeg lagt meg til i noe presentasjonstråd ol (kommer helt sikkert ikke til å gjøre det før ting er mer offentlig uansett), men siden vi har en sterk følelse på at det er noe som er på gang nå ville jeg gjerne hilse litt på her, syns FS forumet blir mer for de som VIRKELIG prøver HARDT, så føler ikke at jeg har allverden der å gjøre enda, for vi tar det litt som det kommer. Blir mer stresset av å lese om all prøvingen der enn å vente litt her[:)] Men om de som har kommet inn hit allerede syns det er rart så kan jeg fint klare å holde meg unna frem til jeg har testet altså[;)]

Jeg er heeeelt enig med deg. Nå snuser jeg bare litt rundt fordi vi lurer på å starte prøve..Men kommer nok bare til å holde meg til før svangerskapet til jeg blir gravid igjen ja..
Føler ikke man hører til terminforumet før man er gravid.

Men er litt kjekt å titte innom å lese hvor man håper å høre hjemme, men kommer nok ikke til å skrive innlegg som jeg gjør denne ene gangen[;)]

Synes det må få bli opp til hver enkelt, dersom det er er posetiv ting for noen å "støtte seg til" et forum frem til TR kommer. Etter det er jeg enig i at det kan være litt rart.

Enig med R84, det må da være opp til hver enkelt! Jeg synes det har vært veldig stas, jeg, med alle dere damene som har gått og vært spente på om testen blir positiv eller om tanta kommer. Det er ikke meningen å tråkke noen på tærne med dette innlegget, jeg håper jeg skjønner hva du mener TonjeJenta, å presentere seg selv FØR positiv test er rart, men det er det vel heller ingen som har gjort? De som har presentert seg har jo testet positivt, eller? Må bare si at etter denne tråden ble starta virket det som om det ble stille her inne, det dabbet av med spente damer som tross alt "bare" håper på å bli gravide [;)] Noen tester positivt og andre faller fra, sånn er det, men poenget mitt er at alle har da lov til å skrive litt om hvor spent man er. Er det ett sted man kan "få det ut" er det jo på et slikt forum, kan jo ikke akkurat fortelle det til venner og kjente på et så tidlig tidspunkt. Men det kan hende at jeg er en svært uerfaren forumbruker, har vært litt aktiv i det siste fordi jeg er en av dem som er spent på om testen blir positiv eller ikke. Har ikke vært så aktiv her inne før.
Ha en fortsatt fin kveld alle vordende aprilmødre!

Skjønner forundringen din! [:)] 

Sniiker selv, tross manglende positiv test. Men ville aldri blitt med på presentasjonsrunder osv.  før spiren satt!

ORIGINAL: Glasseplet

Enig med R84, det må da være opp til hver enkelt! Jeg synes det har vært veldig stas, jeg, med alle dere damene som har gått og vært spente på om testen blir positiv eller om tanta kommer. Det er ikke meningen å tråkke noen på tærne med dette innlegget, jeg håper jeg skjønner hva du mener TonjeJenta, å presentere seg selv FØR positiv test er rart, men det er det vel heller ingen som har gjort? De som har presentert seg har jo testet positivt, eller? Må bare si at etter denne tråden ble starta virket det som om det ble stille her inne, det dabbet av med spente damer som tross alt "bare" håper på å bli gravide [;)] Noen tester positivt og andre faller fra, sånn er det, men poenget mitt er at alle har da lov til å skrive litt om hvor spent man er. Er det ett sted man kan "få det ut" er det jo på et slikt forum, kan jo ikke akkurat fortelle det til venner og kjente på et så tidlig tidspunkt. Men det kan hende at jeg er en svært uerfaren forumbruker, har vært litt aktiv i det siste fordi jeg er en av dem som er spent på om testen blir positiv eller ikke. Har ikke vært så aktiv her inne før.
Ha en fortsatt fin kveld alle vordende aprilmødre!

Er da mange her inne som ikke er gravide, som snakker om seg selv og sitt osv. Det er jo en presentasjon på en måte. Jeg syns bare det er rart at man bruker terminforumene til det "Før Svangerskapet" forumet er laget til. Spente damer som håper de er gravide, og som tester og deler med de andre jentene. Det er jo det man gjør på før svangerskapet liksom... så jeg ser bare ikke poenget med å gjøre det på hvert enkelt terminforum også.
Og jeg sier ikke at jeg blir lei av det eller at det bryr meg nevneverdig... men jeg undrer meg, og jeg syns synd på de jentene som håper og håper og blir kjent med jentene på et terminforum, for så å ikke være gravid og gjøre det samme på neste terminforum og neste, og neste osv[;)].
For å lage tråder om testing ol. det er det Før svangerskapet-forumet er laget til, og jeg har hengt der i mange omganger selv[:)]

ORIGINAL: mawii

Sniiker selv, tross manglende positiv test. Men ville aldri blitt med på presentasjonsrunder osv.  før spiren satt!

snike gjør alle på BV[8D]

Jeg ser virkelig ikke problemet, og skjønner heller ikke nødvendigheten av å lage en slik tråd!
Eneste som følger av det er at noen føler seg uønsket/utenfor her inne, og sånn fjortissmentalitet burde alle som ønsker barn være ferdig med!!

Jeg har ikke skrevet noe særlig her inne, men om jeg hadde hatt lyst å gjøre det så ville jeg gjort det!
At du mener det er sårende for en bruker og bytte terminforum er jo en omtenksom tanke av deg, men jeg tror de fleste her inne kan passe på seg selv!! For noen føles det mer vel å henge på terminforumene enn inne på FS, og ønsker man det så burde man få lov til det!

Om det er sånn at du plages av at mennesker prøver, håper og i noen tilfeller feiler, så burde du kanskje selv revurdere bruken av internett-fora. For det er nettopp det som er fint med å henge inne på Babyverden.. Du kan dele håp, lengsel og skuffelse med andre mennesker i samme situasjon! Mennesker som forstår, gir gode råd og jubler med deg den dagen det er din tur!!

Så NEI, jeg deler ikke ditt syn på saken..

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: mawii

snike gjør alle på BV[8D]

Ja, nå sniiiker jeg også[:)]

Back
Topp