Havfruen_87 Forelsket i forumet Aprillykke 2016 13 Apr 2016 #1 Hei damer! Er det noen av dere som har strikket en slik poncho? Hvor finner jeg evt oppskriften?
Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015 15 Apr 2016 #2 Det ser kjent ut. Skal prøve å tenke
Havfruen_87 Forelsket i forumet Aprillykke 2016 15 Apr 2016 #3 Malla89 skrev: Det ser kjent ut. Skal prøve å tenke Klikk for å utvide … Jeg mener at jeg har sett det her på forumet ett ellet annet sted, men det står jo helt stille for meg
Malla89 skrev: Det ser kjent ut. Skal prøve å tenke Klikk for å utvide … Jeg mener at jeg har sett det her på forumet ett ellet annet sted, men det står jo helt stille for meg
Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015 15 Apr 2016 #4 Havfruen_87 skrev: Jeg mener at jeg har sett det her på forumet ett ellet annet sted, men det står jo helt stille for meg Klikk for å utvide … er så kjedelig når det skjer. håper det er noen andre her som vet det tvert
Havfruen_87 skrev: Jeg mener at jeg har sett det her på forumet ett ellet annet sted, men det står jo helt stille for meg Klikk for å utvide … er så kjedelig når det skjer. håper det er noen andre her som vet det tvert