Pompel .. Piilt

2 Happy Feet

Forelsket i forumet
Å savner den serien.. den gjekk når eg var liten. Det finnes ingen plassar ein kan få tak i den lengre.. [:(] Nokon som huskar den, og kanskje veit om det er mulig å få tak i den med herr Nilson og Pernille..

Vi redigerer, reflekterer, renonsere.. rehabelitere...

[:)][:D].. eg savner deg..

[:D]Pompel og Pilt er utgitt på DVD..... Pernille og mr. Nelson vet jeg ikke - men for oss som vokste opp med moffedilledyret ,og Tralle Tonetroll ,er ikke barne Tv som det en gang var.....[;)]
Hva hendte egentlig med Tøffe - det lille lokomotivet? Han som ruget ut drage egg i kjelen sin....[:)]
Kjenner alderen tynger litt nå ja[:D]

Barnetv blir aldri det samme igjen. Eg veit ikkje kvar han vart av..men ja me savnar deg. Han var jo så fin og då.. og så hjelpsom og snill. [:)]

Pompel og Pilt finnes på DVD ? Å for ein gledelig nyhet.

Vårt barn skal få nyte barnetv som dei gode gamle klassikarene som eg hadde når eg var liten. Det blir mange DVD men det får berre vera slik.

Dei nymotens greiene er ikkje noko særlig.[:(]

ORIGINAL: MICAmor

[:D]Pompel og Pilt er utgitt på DVD..... Pernille og mr. Nelson vet jeg ikke - men for oss som vokste opp med moffedilledyret ,og Tralle Tonetroll ,er ikke barne Tv som det en gang var.....[;)]
Hva hendte egentlig med Tøffe - det lille lokomotivet? Han som ruget ut drage egg i kjelen sin....[:)]
Kjenner alderen tynger litt nå ja[:D]

barnetv er ikke det det en gang var...det er faktisk en underskriftskampanje om det nå på nett....linken var lagt ut her for noen dager siden...

angående pompel og pilt vet jeg ikke....

og om Pernille og mr. Nelson og tøffe er jeg så heldig at jeg har bøkene...(vel min søster har pernile og hr Nelson, jeg har tøffe)

[:D]Har kjøpt "Det var en gang et menneske" - beste barne TV ever!
Og så lastet eldste sønnen ned noen episoder av Bjørnen Colargol til meg[:)]

ååå. finnes Bjørnen Colargoll.

Please, kan eg få ein kopi.

" betaler kva som helst.."

Å, eg lengtar etter deg, eg er bjørnen colargoll, som kan synge i dur og moll, kvar ein dag frå ni til tolv, gjer eg meg sangen helt i voll.
fuglesangerne lyttet på meg fint sa.. for en .. du har.. kom skal vi synge lett. tra lal la la la..

aa.. lengsel..

Back
Topp