pompedelux

tosmågull*

Glad i forumet
prøvde bestille fra nettsiden deres,men nesten alt var jo utsolgt[:@][:@]

vet ikke om noen som skal ha homeparty heller...

har dere kjøpt derfra??

Dårlig at de blir så fort utsolgt da..

Fikk varene mine derfra i går er suuuuuuuuuuper fornøyd[:D][:D][:D]
Ja de er utsolgt for en del veldig dumt.Men de er veldig opttatt av at det ikke skal være masseproduksjon.Defor de ikke har så mye tøy[:)]Det skal være spesielt å ha klær derfra.Var en venninne som fortalte meg det når hun hadde vært på sånn homeparty.

ja skjønner,men jeg har ikke hørt om noen som skulle ha homeparty ,og har ikke hatt lyst og ha det hos meg selv pga vi leier og har kjempedårlig plass ( 2 unger og alt som hører med) jeg vil og ha de klærne[8|] får bestille litt på nettet da, hvis det er noe igjen...

Grunnen til at de er så utsolgt er jo fordi man kan kjøpe de via webshoppen også. Var på party for noen uker siden og det var veldig utsolgt allerede da. Hadde sikkert kjøpt for 3 ganger så mye dersom de hadde hatt alt.

Vet om mange party som har blitt avlyst i det siste pga at de er så utsolgt. Det er sant at de ikke ønsker at det skal bli masseproduksjon, men NOE må de gjøre til neste kolleksjon. Jeg mener at de enten må kutte ut webshoppen og kun kjøre homeparties eller så må de produsere mer klær.....................................

Ja det er kjempekjedelig når man står der på homeparty og de er utsolgt.. Har opplevd det selv,det verste var da at de hadde hengt frem klær som var utsolgt,slik at jeg stod og mikset bukser og topper og planla hele sett(dette var me and I) , og da jeg skulle skrive de ned fikk jeg vite at det var utsolgt...

De må selge ut resten av kolleksjonen, de legger det vel på salg i slutten av sesongen...

En ting er at de ikke vil at det skal være klær som alle har,men når de ser hvor populære de er og hvor mye de kan tjene på det, vil de vel velge pengene? så da er det vel bare og produsere mer... [;)]

Ja synes det er kjempe dumt jeg også,var mye jeg ville ha også som var utsolgt.Kolleksjonen har jo ikke lagt så lenge ute var det ikke i midten av sept den kom?Enig med at det burde kun vært homeparty.

ORIGINAL: unemoren

Ja synes det er kjempe dumt jeg også,var mye jeg ville ha også som var utsolgt.Kolleksjonen har jo ikke lagt så lenge ute var det ikke i midten av sept den kom?Enig med at det burde kun vært homeparty.

Ja, det er jo rart at de er utsolgt etter 2 mnd ....
kunne vært kun homeparty og så evt blitt lagt ut i nettbutikk i slutten av sesongen ( Er vel ingen som vil komme på party og det er utsolgt for omtrent alt)

ORIGINAL: tosmågull*

ORIGINAL: unemoren

Ja, det er jo rart at de er utsolgt etter 2 mnd ....
kunne vært kun homeparty og så evt blitt lagt ut i nettbutikk i slutten av sesongen ( Er vel ingen som vil komme på party og det er utsolgt for omtrent alt)

Nei sant.
Ja det burde vært sånn.Kjedelig når de blir tom....

jeg får varene mine i morgen :) var på homeparty for nesten 2 mnd siden, så var jammen på tide at de kom!!

Back
Topp