Pompe fulling (litt ekkelt bilde)

Linni

Forumet er livet
VIP
I dag er det tid for pompe fulling igjen, prøver å rydde opp i bildene på dataen for jeg kjøpte dvd brenner til mannen min så kom jeg over bilde av pompa til Ole Martin rett etter han hadde fått den inn. Den boksen inni magen er litt større en en snusboks.

koffer har han den? å ka den gjør?? nyskjerrig her ja [:)]

Huff nei stakkars Ole Martin! Gud får helt vondt inni meg jeg nå.. [:(][:(][:(]
Jeg tror ikke jeg helt skjønner hvor heldig jeg er som har fått ei frisk jente!!

Men Linni hva er den til? Er det mat?

Er en baklufenpompe. Fra den går det et rør bak i ryggen som sitter i ryggmargen som igjen gir medesin til bena hans hele døgnet. Siden han har cp så er han veldig stiv.
Er brukt mye på voksne ms folk.

Huff!! stakkars gutten din!!
Fikk skikkelig vondt inni meg jeg nå[&o]
Så lenge den gjør at han har mindre vondt, så er det jo ganske fantastisk hva de får til.
Huff, huff, huff... kan ikke være lett for deg dette her. Takle alt gutten din har vært igjennom og må igjennom.
Du er sterk Linni!!

Han merker ikke så mye til den han. Drar seg over dørterksler og alt han. Kommer av og til litt skrper på den da he he he.
Men er ganske utrolig hvordan mesesin verden er. Han må bytte den om 5 år for da er baterie tomt (varer i 7 år) men da får han ei mye tynnere, den hadde kommet når han fikk sinn men pga 1 av 1000 peip så trakk de den tilbake.
Den piper når den er nesten tom for mesesin og første gang den gjorde det viste ikke vi hva det var.
Leita under senga etter den pipingen for det er bare noen min mellom vær døgne runt da.
Så hørte vi pipe fra magen han he he he.
Begge to er mørke i håret [;)] [:D]

Stakkars lille fine gutten din[:(]
Må være tøft for et bankende morshjerte....
Klem[:)]

Uff stakkars [:(] Det så ikke noe godt ut. Godt han har deg som mamma [;)]

Uff stakkars Det så ikke noe godt ut. Godt han har deg som mamma

singnere her jeg

Syns du gjør en fabelaktig jobb for sønnen din.. Er ikke lett for en mor å se at sitt eget barn ikke har det så bra som det skulle hatt... Du er helt fantastisk flink, og han er så heldig som har deg som mamma!!![:)]

jeg føler virkeli med dere, får helt vondt av sønnen deres.

ORIGINAL: sivannett

Syns du gjør en fabelaktig jobb for sønnen din.. Er ikke lett for en mor å se at sitt eget barn ikke har det så bra som det skulle hatt... Du er helt fantastisk flink, og han er så heldig som har deg som mamma!!![:)]

Helt enig! Stor klem te dæ[:D]

Back
Topp