POMPdeLUX

zinas

Forelsket i forumet
Dere som har handlet der, har de lang leveringstid??? Synes jeg har ventet i evigheter jeg nå....

ORIGINAL: zinas

Dere som har handlet der, har de lang leveringstid??? Synes jeg har ventet i evigheter jeg nå....

Om du bestilte nå fra denne kolleksjonen, så kom det opp når du kom til å få det.
Det kom opp en melding om at du senest fikk pakken den og den datoen om du tok med den varen du tok i. Så de aller aller fleste plaggene ikke var klare før midten av mnd, og noen ikke før starten av oktobber.

Jeg bestilte fra sommerkolleksjonen nå i sommer, og da tok det ca en uke før jeg hadde varene. Så synes egentlig det gikk kjapt [:)]

Når bestilte du?

Sommerkolleksjonen hadde jeg på døra etter 3 dager den siste gangen jeg handlet (når alt var til 70%). vanligvis tar det en uke tror jeg. Høstkolleksjonen er akkurat kommet og det er nok litt travelt i starten ( samt st noen klær ikke er ankommet deres lager enda..)

Som de andre her sier, sommerkolleksjonen fikk jeg etter en 5 dagers tid...
Nå når jeg handlet, kom det opp på enkelte plagg at de ikke hadde det inne, men at det var inne til den og den tid. Derfor ble ikke klærne sendt før alt er på lager. Så jeg får klærne til mini seinest 27.sept! Mens det var andre frister på noe, 11 sept, 13 og 19..så du får vente med tålmodighet[;)][:D]

Tålmodighet hæ ? hva er det?
Takk for svar...vente litt til da [;)]

ORIGINAL: Ophelia

Som de andre her sier, sommerkolleksjonen fikk jeg etter en 5 dagers tid...
Nå når jeg handlet, kom det opp på enkelte plagg at de ikke hadde det inne, men at det var inne til den og den tid. Derfor ble ikke klærne sendt før alt er på lager. Så jeg får klærne til mini seinest 27.sept! Mens det var andre frister på noe, 11 sept, 13 og 19..så du får vente med tålmodighet[;)][:D]

Noe jeg så på hadde også 4.oktober som frist! Så det kan fortsatt gå litt tid før du får det!

Vet dere om PompdeLux har slutta med klær i str 74? Fant dere noe?

Snuppesnella her er så liten at hun vasser jo i de 74 klærne hun har derfra. 80 bruker hun sikkert ikke før neste sommer! [:-][8|]

Jeg var nettopp på pompdelux homeparty, hun som jobbet med det sa at leveringstiden var 10 virkedager. Men kunne ta litt lenger tid siden det var så stor pågang [:)]

Back
Topp