Pompdelux

Hehe

Elsker forumet
Da har den nye kolleksjonen deres kommet, og der er mye fint. Spesielt til jenter.
Svidde av noen kroner der innen nå. Er verdt å gå inn å kikke, men dere gjør det på eget ansvar[:D][:D][:D][:D][:D]

www.pompdelux.no kos dere[;)][;)][;)]

(dukka er i barnehagen, innkjøring. Så må jo ha noe å gjøre.... )

oh my...... der var det jaggu masse fint!!!!!! 

ORIGINAL: *Lilly84*

oh my...... der var det jaggu masse fint!!!!!! 

Eg vet... Derfor forsvant det litt penger fra min konto...

Åh, de har så mye fint!

Jeg visste ikke om den siden før slutten av salget i juli/august, men da var jo alt utsolgt! Bildene sto igjen da, så jeg fikk jo se typen klær!

Så mye lækkert... Tror det blir nettshopping i kveld.. [&:]

WoW!!! For en lekker side! Ikke ofte jeg får skikkelig lyst til å kjøpe så mye på en nettside for barn[:D] Men må si jeg skulle ønske jeg hadde en jente jeg kunne kledd opp altså[8D][:D] For det var VELDIG mye lekkert til jenter der!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

De har så mye fint! Jeg er invitert i party, men kan selvfølgelig ikke den dagen.. Men jeg skal bare se hva jeg vil ha, og bestille av hun som skal holde partyet[:D]
Men hvordan er størrelsene? Små eller store? Sunniva bruker 80/86 nå. Kan jeg bestille det, eller må hun ha større tro? Skal jo ha klærne slik at hun kan bruke dem nå, og jeg kjøper vanligvis 86 nå.

Lurer på det samme..

En av de toppene som er med på mesteparten av bildene er ikke på lager igjen før i november f.eks. - litt usikker på hvordan jeg skal beregne str. [&:]

Tror de er normale eller litt store i str. Vil ikke betegne de som små.
Jeg har bestilt i 86. Dukka bruker vel helst 80 nå. Men noen av buksene kam være vide nede. Vi har en fra vår kolleksjonen som vi enda ikke har fått brukt i str 80 pga den er vid nede, og hun snofler i den. Ellers så har de strikk i livet som kan strammes med knapper, noe som er heldt greit.
Det som er kjipt er at de ikke sender før siste vare er kommet inn på lager. Av det jeg bestilte så kommer siste inn 19 sept, men man vil jo helst ha det idag.

De er ganske store i størrelsen[:)]

Back
Topp