Pom poms / honeycombs

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som kan fortelle meg hvordan de er i størrelse?? Er de på 10 og 20 cm veldig små? Skal pynte et lokale til dåp.

Noen som kan fortelle meg hvordan de er i størrelse?? Er de på 10 og 20 cm veldig små? Skal pynte et lokale til dåp.
Jeg kjøpte 10, 15 og 20 cm. Fikk ikke tatt bilder av så mange av dem i bruk, men noe større enn 20 hadde blitt for stort.
02-jpg.86084

Jeg kjøpte 10, 15 og 20 cm. Fikk ikke tatt bilder av så mange av dem i bruk, men noe større enn 20 hadde blitt for stort.
02-jpg.86084
Takk :) brukte du de bare på bordet eller hengte du opp noen også? Vi skal være i en gammel gymsal å tenkte å henge noen på veggene :)

Takk :) brukte du de bare på bordet eller hengte du opp noen også? Vi skal være i en gammel gymsal å tenkte å henge noen på veggene :)
Jeg hadde tenkt å henge dem opp også, men det ble ikke til det. Det var bare fire ribbevegger der vi var, og de ble okkupert av banneret med navnet hans. Noen ble derfor lagt på bordene, men flesteparten ble faktisk ikke brukt. Hadde rett og slett ikke plass.

Back
Topp