'Polypper' på slimhinnen i skjeden?

Mariamamma

Glad i forumet
...det fant legen på meg i dag nemlig. 'Dette har jeg aldri sett før - jeg må nok henvise deg til en gynekolog som har mere greie på dette'. Sa hun. Hun var ung da, men jeg fikk likevel en ekkel følelse av at dette var uvanlig på en eller annen måte... Men hun sa at det så ufarlig ut altså, men at det sannsynligvis var årsaken til svie (og utflodsforandring, regner jeg med...?) jeg har hatt. Og hun mente gynekologen ville fjerne dem.

Noen som har opplevd noe lignende, og kan berolige meg? Var det greit å fjerne dem?

Hun tok heldigvis celleprøver også da, så jeg får i alle fall vite om det er noe galt. Men er litt redd og usikker her nå altså...

Kan dette ha noen som helst slags sammenheng med fødsel i august?

ORIGINAL: sakri

Hvis det er polypper er det ufarlig, ja. Man får det jo ofte i halsen, og pleier å forsvinne etter antibiotika. [:)]

Hun kalte det 'polypper', men hun sa også 'utvekster', og hun sa jo egentlig at hun ikke hadde sett sånne før, så hun visste vel neppe helt hva det var... [8|]

ORIGINAL: sakri

Det var kanskje en slag hun ikke hadde sett før? Siden hun brukte navnet "polypper", mener jeg. Hvis hun hadde null peiling hadde hun vel ikke sagt noe som helst navn, vil jeg tro.

Håper du har rett, da. Men hun var liksom så 'trøstende' da hun sa at det så ufarlig ut...
Uansett så var det ikke snakk om antibiotika, tror det er snakk om at gynekolog skal fjerne dem fysisk (med tang??)...

Mamma har nettopp fjerna polypper der nede et sted... Men tror kanskje det var i "urindelen"... [8D]
Gikk uansett veldig fint og fjerne dem. Lykke til! [:)]

ORIGINAL: Helene...

Mamma har nettopp fjerna polypper der nede et sted... Men tror kanskje det var i "urindelen"... [8D]
Gikk uansett veldig fint og fjerne dem. Lykke til! [:)]

Håper det går superfint her også... Og ja sakri - jeg synes heller ikke det høres noe særlig ut... [&:]
Men skal nok takle det, så lenge det blir med det. Orker ikke tenke på at det kan være noe sykt jeg...

Jeg fikk noe etter fødselen som de kalte noe så enkelt som "hudfolder". De var slik at jeg nesten grodde igjen vaginalt,men ble operert etter ett år (uten sex)......

ORIGINAL: Emmas mamma!

Jeg fikk noe etter fødselen som de kalte noe så enkelt som "hudfolder". De var slik at jeg nesten grodde igjen vaginalt,men ble operert etter ett år (uten sex)......

Oi... Det hørtes i alle fall ikke noe særlig ut! Uffameg.

polypper betyr bare at celler vokser til en utvekst, som er godartet. Polypper er da ikke navn på noe spesielt. er ganske vanlig å få dette ja [:)] Vet ingenting om fjerning av polypper, men reiner med at dette - som de fleste andre inngrep - skal være smertefritt [:)]

Lykke til!

Back
Topp