Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har det . Polypper er ikke farlig og man gjør heller ikke noe med de, så lenge de ikke er blødne , man sliter med graviditet . Da fjerner man de (hystoakopi) . Jeg har to eller tre og de er blødne . Altså jeg spotter etter EL av og til på dag 4dpo eller 8DPO eller 10DPO så veldig slitsomt .Jeg fikk påvist en polypp ved livmor. Er 8+6 i dag. Noen som har opplevd lignende og gjør de noe med det? Fikk bare beskjed å komme tilbake etter sommeren og at det skal være 99% ufarlig.
Noen som fjernet det etter fødsel?
Men ang fødsel da? Jeg har aldri hatt polypp før og var på gynekologisk undersøkelse i februar, da så han ikke polypp. Jordmor under ultralyd som fant ut dette pga jeg blødde. Polypp kan bare oppstå å sa hun.Ja jeg har det . Polypper er ikke farlig og man gjør heller ikke noe med de, så lenge de ikke er blødne , man sliter med graviditet . Da fjerner man de (hystoakopi) . Jeg har to eller tre og de er blødne . Altså jeg spotter etter EL av og til på dag 4dpo eller 8DPO eller 10DPO så veldig slitsomt .
Lang venteliste på å fjerne dem . Estimerte tid for meg i slutten på mai og enda ikke hørt fra dem. (De gjør uansett ikke noe nå da)
Men jeg har tre friske svangerskap og i fjor hadde jeg to MA og tre eller fire kjemisk på ett år . His meg oppdaget de ikke polyppene noe min private gu mente de burde . For det kunne være en årsak til mine mist .
Så er jeg blitt gravid i ventetiden da og drit nervøs . Men har time til ul 9+2 for å se om det er liv og se til polyppene . De kan også forsvinne av seg selv .
Ja , det skal ikke være noe problem . Jeg skal sjekke polyppene om et par uker . Så kan prøve å sjekke mer opp. Men av det jeg har fått vite er at mange blir også gravide naturlig med polypper og de er ikke i veien eller noe, som regel er de små . Så vi er en av de heldige som har blitt gravide med polypper . For det er visst oftest vanskelig å bli gravid .Men ang fødsel da? Jeg har aldri hatt polypp før og var på gynekologisk undersøkelse i februar, da så han ikke polypp. Jordmor under ultralyd som fant ut dette pga jeg blødde. Polypp kan bare oppstå å sa hun.
Men ang fødsel, er det trygt å føde vaginalt med polypp?
Ja jeg vet ikke når jeg fikk polypp. Må være etter februar engang, ble gravid kjapt i april. Jeg skal tilbake etter sommeren så får hørt mer daJa , det skal ikke være noe problem . Jeg skal sjekke polyppene om et par uker . Så kan prøve å sjekke mer opp. Men av det jeg har fått vite er at mange blir også gravide naturlig med polypper og de er ikke i veien eller noe, som regel er de små . Så vi er en av de heldige som har blitt gravide med polypper . For det er visst oftest vanskelig å bli gravid .
Oj , det har jeg ikke hørt , men jeg skal sjekke det opp på timen min i uke 9+2Ja jeg vet ikke når jeg fikk polypp. Må være etter februar engang, ble gravid kjapt i april. Jeg skal tilbake etter sommeren så får hørt mer damen gjerne oppdater meg hvis du spør om det du også
Her sa jordmor de ville ikke pilke eller styre så mye med polyppen fordi den kunne sette seg fast i babyen som kan resultere i spontanabort.
Jeg er bare redd polyppen kan sette seg fast i babyen på vei ut og så revne den og jeg blør ihjel..
Det var hvertfall det hun sa og hun her var overlegen i gynekolog og kvinnehelsen osv. Skal høre mer når får ny timeOj , det har jeg ikke hørt , men jeg skal sjekke det opp på timen min i uke 9+2
Er 7+4 nå . Jeg vet heller ikke når jeg fikk mine , men hadde MA sent i april i fjor og ny MA i september. Mener jeg hadde litt spotting etter første MA , men det økte etter nr to . Hadde kjemisk første mnd etter MA . Og deretter har jeg spotta fast endten 4dpo , 8DPO eller 10DPO så oppdaget polyppene i februar . Skulle fjerne de i mai , eller var estimert time da.
Det er fem år siden jeg fødte . Så kan hende jeg har hatt de etter det . Men aldri hatt noe spotting eller uregelmessig mens osv etter fødselen . Da håper jeg det går bra for ossDet var hvertfall det hun sa og hun her var overlegen i gynekolog og kvinnehelsen osv. Skal høre mer når får ny timejeg har mistet før men aldri skyldtes polypp. Polypp oppstod mest sannsynlig etter jeg ble gravid fikk jeg høre

Nei aldri hatt problemer selvDet er fem år siden jeg fødte . Så kan hende jeg har hatt de etter det . Men aldri hatt noe spotting eller uregelmessig mens osv etter fødselen . Da håper jeg det går bra for oss![]()
Nå er jeg 10+0 ble skjøvet fram 4 dager. Jeg kunne slutte på blodfortynnende om et par uker . Veldig letta .Hvordan går det? Fikk også dette påvist i dag..Jeg fikk påvist en polypp ved livmor. Er 8+6 i dag. Noen som har opplevd lignende og gjør de noe med det? Fikk bare beskjed å komme tilbake etter sommeren og at det skal være 99% ufarlig.
Noen som fjernet det etter fødsel?
Ofte forsvinner de av seg selv . Er de plagsomme på den måten at man spotter en del , mister eller ikke blir gravid blir man henvist for å fjerneHvordan går det? Fikk også dette påvist i dag..
Min er så lang at den stikker ut av skjeden.. så regner med det monsteret ikke forsvinner av seg selv med det førsteOfte forsvinner de av seg selv . Er de plagsomme på den måten at man spotter en del , mister eller ikke blir gravid blir man henvist for å fjerne![]()
Er også gravid, så får ikke fjernet den..Oj såpass ja . Jeg har bare hvert borti det på hund . Da opererte vi ut noe som lignet en pung . Den røyk i stilken , gikk veldig fint med tispa . Når jeg fikk vite om polyppene så så jeg for meg denne hunden husker jeg hahaMin er så lang at den stikker ut av skjeden.. så regner med det monsteret ikke forsvinner av seg selv med det førsteEr også gravid, så får ikke fjernet den..
Er heldigvis ikke vondt, men den blør jo hver dag.. Synes heller ikke noen i helsevesenet har noe særlig peiling. Jeg leser jo om spontanabort og prematurfødsel risker med polypper.. Den har nok vokst mye på kort tid ja. Ca 2 cm utenfor åpningenOj såpass ja . Jeg har bare hvert borti det på hund . Da opererte vi ut noe som lignet en pung . Den røyk i stilken , gikk veldig fint med tispa . Når jeg fikk vite om polyppene så så jeg for meg denne hunden husker jeg haha
Det må være ubehagelig, er det mye av den som stikker ut ? Har den vokst så mye på kort tid ?
Huff , føler med deg altså . Samleie er vel umulig ? Rart de ikke kunne åpne å sette en knute på stilken og skjære av det som er på utsiden . Selv om du er gravid , bare så du hadde fått den vekk .Er heldigvis ikke vondt, men den blør jo hver dag.. Synes heller ikke noen i helsevesenet har noe særlig peiling. Jeg leser jo om spontanabort og prematurfødsel risker med polypper.. Den har nok vokst mye på kort tid ja. Ca 2 cm utenfor åpningen
Ja, uaktuelt med samleie nåHuff , føler med deg altså . Samleie er vel umulig ? Rart de ikke kunne åpne å sette en knute på stilken og skjære av det som er på utsiden . Selv om du er gravid , bare så du hadde fått den vekk .
Skal tilbake til gynekolog om en uke, så håper jeg får gjort noe med det da..