Polypp i livmor

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei. Lurte på om noen andre har erfaring med det? Fikk en datter for 4 år siden ved hjelp av ICSI , hadde da en liten polypp i livmoren som de ikke gjorde noe med.
Denne gangen går vi privat og polyppen er der enda så de mener den må bort før innsett. Noen som har fjernet polypp i livmor ? Hvor lenge etterpå kunne du sette inn egg?

Jeg fikk en polypp fjernet, og hadde vel innsett ca 1-2 uker senere (ikke utsatt innsett). De sa det bare var litt som en ‘scratching’ som jo noen velger å gjøre for å øke sjansene for at embryoet fester seg. Meen dette var i 2020….aner ikke om det er andre anbefalinger nå. Ble forresten gravid også på det innsettet

Jeg fikk en polypp fjernet, og hadde vel innsett ca 1-2 uker senere (ikke utsatt innsett). De sa det bare var litt som en ‘scratching’ som jo noen velger å gjøre for å øke sjansene for at embryoet fester seg. Meen dette var i 2020….aner ikke om det er andre anbefalinger nå. Ble forresten gravid også på det innsettet
Fikk du den fjernet på sykehuset?
Så godt å høre at ikke innsett ble utsatt
Kun lokalbedøvelse?
Ser for meg at det er en lang venteliste for å komme inn på sykehuset. Skal mest sannsynlig ta ut egg på fredag .

Fikk du den fjernet på sykehuset?
Så godt å høre at ikke innsett ble utsatt
Kun lokalbedøvelse?
Ser for meg at det er en lang venteliste for å komme inn på sykehuset. Skal mest sannsynlig ta ut egg på fredag .
Gikk privat, så fikk den fjernet 1-2 dager etter at den ble oppdaget. Kun lokalbedøvelse ja, tabletter en time før og så halvtime før, og sprøyte med lokalbedøvelse inni. Var helt fin form etterpå.

Gikk privat, så fikk den fjernet 1-2 dager etter at den ble oppdaget. Kun lokalbedøvelse ja, tabletter en time før og så halvtime før, og sprøyte med lokalbedøvelse inni. Var helt fin form etterpå.
Kan jeg spørre hva du betalte for det privat ?

Back
Topp