Polypp i livmor

Kaffebønna

Elsker forumet
Påskekyllingene 2020
Første time i forbindelse med habituell abort i dag. Er på siste dag av mens men hadde ganske tykk slimhinne enda. Ifølge overlege var det tegn på polypp inni der. Det var i alle fall ikke slik som forventet..

Noen som har hatt dette? Erfaringer?

Første time i forbindelse med habituell abort i dag. Er på siste dag av mens men hadde ganske tykk slimhinne enda. Ifølge overlege var det tegn på polypp inni der. Det var i alle fall ikke slik som forventet..

Ja, ofte blir de fjernet da det kan gjøre vanskelig for deg å bli gravid

Jeg hadde en polypp og fikk den fjernet. Ble gravid forsøket etter. Kan jo absolutt være tilfeldig men skal øke sjansene:-)

Jeg hadde en polypp i livmor som ble fjernet, ble gravid like etter mens vi ventet på oppstart med ivf :) mistet dessverre, men ble gravid på første ivf etter noen mnd da :)

Fjernet en polypp etter et vi hadde prøvd på nummer 2 i nesten 2 år og ble gravid i 2 PP etterpå (måtte vente en syklus etter fjerningen og første PP fikk vi beskjed om at livmorslimhinnen var helt i tynneste laget) men syklusen etter det så klaffet det :-)

Har ikke hatt noen SA eller MA i prøvingen på nr 2,men har nok hatt mange kjemiske, eller sånn at egget streifer, fikk ofte svak positiv test som ble negativ etter noen dager :-)
Denne gangen trodde jeg ikke på positiv test før jeg hadde fått positiv på 3 forskjellige tester og sett stigning og i tillegg tatt digital :-)

Takk for svar!

Dessverre?! Var det ikke noen polypp som ble oppdaget med vannscanning i dag. Så da har vi uforklarlig habituell abort.

Back
Topp