Polstring på magen?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Flere med litt flesk på magen her? Hehe...

Jeg har og tror nok ikke man ser noe gravidmage på meg før det er gått en goood stund...

Jeg har :P
Med nr 1 begynte magen å synes rundt uke 22-23 vis jeg ikke husker feil . Håper den synes litt før nå XD

Jeg har også :p før klarte jeg alltid å holde den inne. Nå er det en tapt sak.
Kjørte en kompis hjem fra fest sist helg og litt påseila utbrøt han "døøøh! Erru gravid eller harru bare blitt feit?"
Bare blitt feit svarte jeg :p haha

Har litt polstring i fra før, men kulen er framtredende nå. Fikk tidlig mage de forrige gangene også.

Har godt med polstring her ;)

Polstring her også,som jeg ikkje klarer å suge inn nå. Ser gravid ut allerede. Heldigvis går vi med løse uniformer på jobb. Har lyst å skjule det noen uker til. Reiser på ferie i gravid uke 14. Tilbake i uke 16. Tenkte å fortelle det da.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

ikke bare polstring air bag tror jeg.. hehe klart og skjulle begge graviditene mine før helt til termin faktisk så skal nok klare det igjen vis ikke h*n finner ut att og ligge tett inn til ikke er gøy og stikker litt mere ut da

Pleier ikke å ha så mye polstring, men i dag var treningsbuksa for trang :( Og klarer ikke å trekke inn magen lenger på kvelden.

Jepp! Skikkelig gravidmage fra før av, så tipper jeg hadde klart å skjult graviditeten en stund om jeg hadde villet. Men det vil jeg ikke! Jeg håper magen vil strutte litt mer og ikke bare se feit ut, slik at jeg også kan vise den frem i inntilsittende topper ;)

Har ein del polstring ja;-) Men synst di siste dagene at flesket har fått litt anna form:-) kanskje e da ein liten babykul som lure der onda??:-)

Har litt, magen ble synlig i uke 30.

Ganske bra med polstring på magen ja.. Og ser at magen har forandret seg idet siste.. Den strutter mer..
Tilogmed venninne mine har kommentert magen.. Så her har jeg straks ikke sjangs til å skjule den mer.. Og ikke har jeg lagt på meg noe heller, så det er ikke det :)

Jeg har ikke gått opp enda og har egentlig ikke noe spesielt mage, men nå er den super stor, spesielt øverst under puppa!! Utrolig mye luft må det være :eek:

Back
Topp