Pollensesong

Lychee

Betatt av forumet
Da er det bare å stålsette seg før gresspollensesongen smeller til.. Hva bruker dere av medisin? Forebyggende eller kun ved behov? Jeg har brukt livostin nesespray med god effekt, men pakningsvedlegget er jo noe uklar i forhold til bruk hos gravide..finurlig nok er dette helt ok iflg svensk pakningsvedlegg for samme type antihistamin..

Bruker ikke noe... Tar ikke sjansen.
Men om det blir for ille blir det naturmedisin som er trygt for gravide... Står at det ikke er anbefalt på alle de tablettene jeg har sjekket hverfall

Bruker cetrizin , måtte bytte ut fra vanlige min . Føler ikke hjelper meg , sliter allerede lenge med det været ute . Men får tåle det :)

Jeg har vært kjempe tett i nesa og kaster opp fordi jeg blir så tett. Har fått tillatelse av legen og bruke "ikke tillat" (egentlig bare saltvannsspray som er ok, hvis en skal være 100% sikker) nesespray så lenge jeg ikke gjør det mer en to ganger om dagen. Lurt å sjekke med lege. De har som regel bedre kontroll. Jeg bare ringte og slapp å komme innom også. Veldig deilig.

Legene er så uenig om hva som er tryggest. Så eg holder meg helt unna. Om der blir så gale at eg ikke kan gjøre noe kan det heller være at eg tar noe :)

Sånn tenker jeg også. Tørr ikke ta noe som kanskje jeg angre senere. Man vet aldri...føler at jeg ikkje klarer å stole på lege engang når den ene sier noe annet

Back
Topp