Pollenallergi

Fru+2

Forumet er livet
Hei!
Er det noen flere som er allergiske her.
Er helt ut slått om dagen, og legen vi hellst ikke gi meg noen allergimedesiner.
Noen som har noen gode råd ,som ikke går utover babyen??

Hei!

Jeg er også veldig allergisk, og får det som verst i juli, så merker ikke noe enda...
Er også veldig usikker på dette med medisinering. Ikke noen av medisinene jeg har fått
av lege tidligere har hjulpet på meg, så i fjor kontaktet jeg en homeopat ettersom
jeg kjenner noen som fikk god hjelp med dette. Jeg er fremdeles usikker på disse medisinene
også, enda flere homeopater (godkjent av NHL) sier at det ikke er noen som helst fare å
ta de når man er gravid... Men man tenker på alt når man har en liten i magen...
Noen blir bedre av allergien når man er gravid og noen merker vel ingen forskjell, men vet noen her inne om
homeopatmedisiner og allergi så la oss vite... Men som sagt skal det ikke være noen fare og ta de, men
hadde vært moro å høre noen med erfaring.

Jeg har hørt at de "gamle" medisinene skal være trygge, siden de er godt forsket på... skal til legen på mandag og finne ut av det, må begynne snart på medisin før det blir krise 

jeg har fremdeles ikke merket de store reaksjonene - jeg nyser en god del, men det kan jeg leve med. Håper at det ikke skal bli noe særlig mer, uten den store troen på det. Om bjørka spretter for fullt må jeg nok bite i det sure eplet og komme meg til legen... med mindre jeg er en av de heldige som reagerer mindre når jeg er gravid?

Back
Topp