F Firsttimer_ Betatt av forumet Novemberlykke 2020 Sommerspirene 2025 7 Mai 2020 #1 Er det noen som vet om gravide kan bruke reseptfrie nesesprayer mot pollenallergi som f.eks livostin og livicort?
Er det noen som vet om gravide kan bruke reseptfrie nesesprayer mot pollenallergi som f.eks livostin og livicort?
L Lykkeliten2020 Blir kjent med forumet 7 Mai 2020 #2 Firsttimer_ skrev: Er det noen som vet om gravide kan bruke reseptfrie nesesprayer mot pollenallergi som f.eks livostin og livicort? Klikk for å utvide … Spurte legen min om Livostin nesespray og øyedråper, det var ok sa hun.
Firsttimer_ skrev: Er det noen som vet om gravide kan bruke reseptfrie nesesprayer mot pollenallergi som f.eks livostin og livicort? Klikk for å utvide … Spurte legen min om Livostin nesespray og øyedråper, det var ok sa hun.
F Firsttimer_ Betatt av forumet Novemberlykke 2020 Sommerspirene 2025 7 Mai 2020 #3 Lykkeliten2020 skrev: Spurte legen min om Livostin nesespray og øyedråper, det var ok sa hun. Klikk for å utvide … Topp! Da blir det lettere dager fremover
Lykkeliten2020 skrev: Spurte legen min om Livostin nesespray og øyedråper, det var ok sa hun. Klikk for å utvide … Topp! Da blir det lettere dager fremover