pollenallergi

Bitteliten09

Elsker forumet
Noen med erfaring med små barn og pollenallergi?
Jeg har en liten en som ser ut til å reagere på dette, men ene legen er enig med meg, en annen lege er derimot ikke enig. Så her sitter jeg forvirret som bare det.

En lege gir med medisin for at dette skal hjelpe henne.
Den andre sier hun bare har ett virus og at jeg ikke skal gi henne noe.
Nesesprayen virket jo på henne i dag, hun snørrer overhodet ikke mer. og det er to uker siden sist hun ikke snørret.

Da hadde jeg fortsatt med nesesprayen, evt du kan slutte i noen dager å se om det ebgyner å renne igjen
Her så reagerer jentungen på polen nese rener, øynene blir blanke og ho klør en del. På prøvene så viste det ingenting før ho var rundt 3.5år. Men ho ble behandlet åga symtomene og ut fra det så sa legen at ho var alergisk siden medisinene fungerer

Vet ikke om jeg har noen erfring..

Her går både jeg og jenta mi og nyser og hoster.. jenta mi har blitt helt sår i nesa stakkars.. sånn at hun blør..

Jeg var på torsdag og testet meg for allergi.. og fikk beskjed i dag om at jeg hadde testet positiv.. men hadde ikke kommet noe fullstendig svar.. så får vite mer i morgen..

Og jenta mi er likedan.. så regner med at hun også har pollenallergi (riiimelig sikker på at det er den som er positiv)

Takker for svar og dytter denne opp igjen

Back
Topp