Pollenallergi eller?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg klør meg ihjel! :crybaby2 Øynene, nesen og halsen, alt klør, og jeg nyser så jeg tisser på meg! Blæh! Jeg pleier å få en kortisonsprøyte, men nå går jo ikke det, da, så da er det bare å dynke seg med nesespray, piller og øyedråper. Er det noen som har flere tips? Noen som har prøvd akupunktur eller homeopati f.eks? Trodde aldri jeg skulle spørre om det, er kanskje tidenes mest tradisjonelle når man kommer til behandling av kroppslige plager, men nå klikker det snart for meg! Sove med lukket vindu, vaske håret om kvelden, bytte putetrekk...noe mer? :schocked028

Signer!!
Har det helt likt her også!! Sover med tørkepapir ved seng, våkner om natten og er potte tett! Men erfarer at det er bedre med vinduet åpent enn lukket for min del. STAKKARS OSS GRAVIDE ALLERGIKERE!:-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det tabletter og nesespray for alle penga!

Vel, good to know...at man ikke er alene, mener jeg...jeg føler med dere hele gjengen! Menne...jeg er ikke så imponert over rådene deres :confused005 Jaja, vi får lde i fellesskap og glede oss over det som kommer, tross alt:hello2 Skjønner at akupunktur er utelukket da, men skal teste åpent vindu om natten. Om noen kommer over noe revolusjonerende, så skrik ut, vær så snill!!

Råd er vel vanskelige nettopp fordi vi er så forskjellige. Jeg trenger ikke vaske ofte, bytte på senga alt for ofte eller andre tiltak. Det handler mest om hva du er allergisk for.
Utepollen holder jeg i sjakk ved å ikke tørke klærne mine ute. Thats it egentlig.

Akupunktur er slett ikke utelukket jenter !!!! Jeg går til det og jeg er kvitt pollenplagene uten problem etter to behandlinger .. Bare sørg for at du går til en akupunktør med utdannelse og erfaring ift behandling i svangerskap :) Hun jeg går til har samtidig gjort både bekkenplager mildere og økt energinivået mitt betraktelig gjennom svangerskapet ;)

På "mobben"

Råd er vel vanskelige nettopp fordi vi er så forskjellige. Jeg trenger ikke vaske ofte, bytte på senga alt for ofte eller andre tiltak. Det handler mest om hva du er allergisk for.
Utepollen holder jeg i sjakk ved å ikke tørke klærne mine ute. Thats it egentlig.
Ja, det er det, man er forskjellig. Sov med åpent vindu i natt, og merker vel egentlig ingen stor forskjell. Tørker også klærne inne og prøver å lufte minimalt, men stakkrs mannen holder jo på å krepere av varme. Jaja, kan jo ikke være all verdens mange uker igjen av gresset nå. Reagerer ikke på noe inne, jeg, da. Må jo bare være glad for at det er begrenset til noen uker hver sommer!

Akupunktur er slett ikke utelukket jenter !!!! Jeg går til det og jeg er kvitt pollenplagene uten problem etter to behandlinger .. Bare sørg for at du går til en akupunktør med utdannelse og erfaring ift behandling i svangerskap :) Hun jeg går til har samtidig gjort både bekkenplager mildere og økt energinivået mitt betraktelig gjennom svangerskapet ;)

På "mobben"

Oj! Dette var interessant! Skal sjekkes ut!

Back
Topp