Pollen

Minemin

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei,
Er det noen som vet om man kan reagere mer på pollen som gravid? Har ikke pollenallergi.. men altså svir så innmari i nesa og kjenner det litt i øya :rolleyes:

Jepp det kan man. Venninna mi utviklet faktisk pollenallergi når hun ble gravid. Hun hadde aldri hatt tegn til det før :eek:

Hei,
Er det noen som vet om man kan reagere mer på pollen som gravid? Har ikke pollenallergi.. men altså svir så innmari i nesa og kjenner det litt i øya :rolleyes:
Men første hadde jeg null symptomer på pollen (har allergi), men denne gangen er det masse :( trodde jeg skulle slippe denne sesongen pga graviditet som den gangen :angelic:

Jeg ville tatt kontakt med legen for å få tatt allergitest asap.. Jo fortere du får startet på allergimedisin jo bedre!
Ååh, får bli til uka da.. så at nærmeste dr.dropin og er stengt de neste dagene og fastlegen er jo stengt i helgen..

Men første hadde jeg null symptomer på pollen (har allergi), men denne gangen er det masse :( trodde jeg skulle slippe denne sesongen pga graviditet som den gangen :angelic:
Ååh, kjedelig :(

Tok blodprøve i dag, men legen mente det hang sammen med graviditeten og at det ikke nødvendigvis er allergi..

Sniker : hadde en fin pollensesong med mini, men dette er så langt håpløst. Verre enn på flere år :(

Jeg pleier nyse på våren men aldri andre symptomer. Men nå er jeg rød i øya, hovnet opp, rar i dommen, rennene nese og nyser. Vi har pollen i familien. Skal til legen neste uke må ta det opp da. Idag har det vært eksternt ille, øya og nesa renner og renner. Leste at gravide kan utvikle pollenallergi desverre

Back
Topp