Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh jobber jo i barnehage og, så er ute hele dagenJepp det kan man. Venninna mi utviklet faktisk pollenallergi når hun ble gravid. Hun hadde aldri hatt tegn til det før
Åååh jobber jo i barnehage og, så er ute hele dagen
Men første hadde jeg null symptomer på pollen (har allergi), men denne gangen er det masse trodde jeg skulle slippe denne sesongen pga graviditet som den gangenHei,
Er det noen som vet om man kan reagere mer på pollen som gravid? Har ikke pollenallergi.. men altså svir så innmari i nesa og kjenner det litt i øya
Ååh, får bli til uka da.. så at nærmeste dr.dropin og er stengt de neste dagene og fastlegen er jo stengt i helgen..Jeg ville tatt kontakt med legen for å få tatt allergitest asap.. Jo fortere du får startet på allergimedisin jo bedre!
Ååh, kjedeligMen første hadde jeg null symptomer på pollen (har allergi), men denne gangen er det masse trodde jeg skulle slippe denne sesongen pga graviditet som den gangen
HuffSniker : hadde en fin pollensesong med mini, men dette er så langt håpløst. Verre enn på flere år