Pollen allergi. ...

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Noen som har det?? Jeg sliter så enormt med pusten om dagen :( bruker hele kroppen for å puste for er så vanskelig, føler at jeg ikke får nok oksygen... skal til legen halv 12, så håper jeg får noe som kan hjelpe.....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jaa, og astma. Fryktelig ubehagelig :/ Får heller ikke bruke medisinene som virker på meg pga graviditeten.

jeg har det jeg også, er noe herk... håper det gikk bra hos legen, skal selv til legen i morgen.

Legen nevnte absolutt ingenting om allergi i det hele tatt :/ tok blodprosenten og den var litt lav, så må ta jern og ekstra vitaminer.. tok også en hel haug med blodprøver som jeg skulle få svar på i morgen... så får bare vente da.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Hm. Jeg har pollenallergi, og når jeg ammet våren for to år siden, så var jeg nesten ikke plaget. I dette svangerskapet er jeg tett og sliten hele tiden. Klør og nyser. Du kan jo ringe legen igjen og spørre om det ikke kunne være pollen da. Føler noen ganger at man må komme med forslagene selv ( i hvert fall hos min lege...). Godt å ha utelukket det også, om det ikke er det mener jeg :)

Back
Topp