Polkadots-kjole og sommerbryllup? *bilder*

Sprettmusa

Glad i forumet
Skal i et sommerbryllup den siste helga i juli[:D]

Fant nettopp en kjole inne på www.motehus.no som jeg likte (visste ikke om den nettbutikken før nå).
Men kan man gå i en sånn kjole i et bryllup?

Hvis ja, hvilken av disse to liker du best? (ja..hvis du "måtte" velge)[8D]
Den sorte eller den hvite? [:)]

(Kjøper et par hvite pumps, den sorte hatten og noe armbånd som tilbehør hvis denne er godkjent).
____________________________________________________________________________________
EDIT:
Spurte samboer om hvilken av de to han likte best, og da sa han den sorte uten å nøle, så da blir det nok den jah[:D]
Men skal høre med bruda om det er greit at jeg går i en svart polkadots-kjole før jeg bestiller den. Håååper det er greit, for jeg har letet etter kjole i over 1 mnd og er rimelig lei nå[8D] Er jo kjempevanskelig å finne joh[:-]

Men tusen takk for svar da dere[:)][:)]

Syns den hvite var smaching, men så skal man jo egentlig ikke gå med hvit pga bruden, men så har jo den hvite kjolen svarte prikker...[8D] og et svart bilde. Tror kanskje jeg hadde hørt med bruden, og hvis hun syntes det er okey hadde jeg gått for den. Var skikkelig flott...[:D] Me like [8D]

Det sies jo du ikke skal gå med sort heller[:D] Jeg syns den hvite[:)]

Jeg synes de var kjempekule begge to, men vet ikke om jeg hadde gått med de i bryllup ettersom man ikke skal gå med hverken svart eller hvit egentlig. Mn du kan jo høre med bruden om hva hun synes?

Jeg hadde gått for den sorte. Kjempekule!!![:D]

Den kjolen var kjempefin, jo!

Jeg hadde gått for den hvite - det passer best til sommerbryllup - og ettersom den er prikkete med sorte detaljer, er det jo ikke som om du "går brura i næringa".

Men spør bruden, du, som de andre sier, hvis du er usikker [:)]

Jeg hadde også valgt hvit tror jeg. De fargereglene er ikke så strenge lenger, det er jo ikke som om du kommer i brudekjole eller sørgekjole. Men jeg ville tenkt på hva slags kjole bruden skal ha, og spurt henne først hvis jeg valgte den hvite.

Jada, sorte går fint, søskenbarnet mitt gikk i en sånn i bryllupet mitt, hun var dødskul [:D]

Syns den svarte var driiiiiiit kul ! [:D] 

Men nå tenker jeg litt logisk,
og siden du er 8 uker på vei, så
kan det jo hende at magen har poppa ut,
om ca 4 uker ?
og vil du evt da vise det fram til alle ?
Eller kanskje den har blitt så stor at du
ikke får den på deg ? Jeg håper ikke du
tar deg ner av dette da, jeg bare tenkte
litt høyt[;)]

jeg var i bryllup i helgen,planen var en stram kjole, men det gkk jo ikke,for jo lengre utover dagen jeg kommer... jo større blir magen... så det vises goooodt utover dagen... så.... endte meg at jeg følte meg feit i aaaaalt.... så... endte opp m en litt løsere kjole, mer empire stil.... avslappende og hææærli...

men, om du vil ha en av de kjolene... så hadde jeg tatt svart.... jeg er litt sånn, visst jeg ser en dame i kvit kjole i eit bryllup... så tenker jeg... oh my god, så frekt, en går da ikke slik... hehe... men d er jo bare meg...[:)]

Back
Topp