J Julita Forumet er livet 11 Apr 2010 #1 Hvilken side står dere på i politikken da, chicks? Er det noen som er politisk aktive her, eller kanskje heller politisk superpassiv?
Hvilken side står dere på i politikken da, chicks? Er det noen som er politisk aktive her, eller kanskje heller politisk superpassiv?
hakkamakka Forumet er livet VIP 11 Apr 2010 #2 Arbeiderpartiet [:)] vært aktiv.. var leder for AUF her også var jeg vara i kommunestyret .. veldig lyst å begynne igjen, men tida strekker nok ikke til !
Arbeiderpartiet [:)] vært aktiv.. var leder for AUF her også var jeg vara i kommunestyret .. veldig lyst å begynne igjen, men tida strekker nok ikke til !
IngiManathingi Gift med forumet 11 Apr 2010 #3 Ikke aktiv. Befinner meg et sted mellom Høyre og KrF, men har stemt Høyre de siste gangene...
Ellenma Betatt av forumet 11 Apr 2010 #4 Superpassiv her[:-] Skulle vel brydd meg litt mer, but I don't Engasjerer meg i saker som er viktige for meg da [:)]
Superpassiv her[:-] Skulle vel brydd meg litt mer, but I don't Engasjerer meg i saker som er viktige for meg da [:)]