Politiattest?

rodstilk

Forumet er livet
VIP
"Dersom du skal levere 'Erklæring om politiattest' kan du printe ut den siden av brevet (trykk utskrift PDF). Dersom du ikke har printer, holder det at du kopierer riktig avsnitt (med eller uten merknad) på et A4-ark med penn, skriver under, og leverer til adressen(e) angitt under tabellen i brevets førsteside. Husk da også å skrive inn ditt søkernr ******."

^^ Dette står det over tilbudsbrevet mitt på samordna opptak. Jeg skjønner ikke hva jeg skal printe ut? Tilbudsbrevet? Høh? [8|]

MÅ man vise brevet,før man får politiattest???

Sto vel at man kan ta med brevet..[8|]

ORIGINAL: Pretty Bird

MÅ man vise brevet,før man får politiattest???

Sto vel at man kan ta med brevet..[8|]

Sånn som jeg forstår det, så må man enten ha med brevet, eller riktig avsnitt fra brevet? Hvilket avsnitt? [8|] Skjønner ikke.. [:-]

politiet trenger å se grunnen til at du søker om vandelsattest. så ta med brevet du.

Man kan ikke bare gå å be om å få den attesten av politiet. Man må bevise hvorfor man trenger den!

Trodde kanskje det betydde at du må levere en erklæring på at den politiattesten du skal levere vil være plettfri.

Jeg har skrevet ut tilbudsbrevet som viser hvorfor jeg trenger vandelsattest![;)]

Du skal returnere dette til den adressen som står på brevet.
Altså; du skal skrive ut og fylle ut delen hvor det står om politiattest, og sende inn til skolen! [;)]
Har du ikke skriver, må du skrive avsnittet for hånd, og sende inn.

ORIGINAL: mamsemor

Du skal returnere dette til den adressen som står på brevet.
Altså; du skal skrive ut og fylle ut delen hvor det står om politiattest, og sende inn til skolen! [;)]
Har du ikke skriver, må du skrive avsnittet for hånd, og sende inn.

Hvorfor? [>:]

Synes det høres mer rett ut at det må framvise for at jeg skal få politiattest.

ORIGINAL: paraplypiken

Jeg skjønner ingenting av det. Er ingen erklæring om politiattest jeg kan fylle ut, i brevet står det bare at jeg må skaffe politiattest og sende den til studiestedet innen oppstart [8|]

Ja, ikke sant - det jeg stusset på også.

ORIGINAL: ynna

Når jeg studerte til å bli lærer måtte jeg henvise til Opplæringsloven for å få vandelsattest. Nå vet jeg ikke hva du har kommet inn på, men ta med deg brevet til ditt lokale politikontor, og si at du vil søke om vandelsattest. Da får du søknadsskjema, og må fylle ut hvorfor du trenger. Søknaden leveres, og du får som regel attesten etter noen dager. Den leverer du ved studiestart i ekspedisjonen[:)]

Lykke til[;)]

Thank you! [:)]

Back
Topp