Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.
Er det riktig at man må ha politiattest selv om man går privat? Og hvor lang tid tok det før dere fikk deres attester?
Ja, det er bestemt av endringer i bioteknologiloven, så det må alle (som ikke allerede var i behandling da loven ble endret) uansett privat eller offentlig. Vet ikke hvor lang tid det tar å få, siden jeg selv har vært til behandling siden før loven ble endret.Hei.
Er det riktig at man må ha politiattest selv om man går privat? Og hvor lang tid tok det før dere fikk deres attester?
Ja ikke santJa, det må du ha. For min del tok det en uke, for mannen 2 timer.
Hei.
Vi har begge digipost, så får håpe min kommer snartMin kom etter et par timer. Gubbens tok omtrent tre uker, ettersom han ikke hadde Digipost (ordnet det ETTER han søkte), så han kom i papirmølla der.. ><
Vi har begge digipost, så får håpe min kommer snart
Snakker om sola.... der kom denSatser på detdigitalt skal det jo komme ganske kjapt.
Snakker om sola.... der kom den![]()
Nei vi venter ennå på journalen fra sykehuset, så får vi se hva de forskjellige klinikkene kan tilby oss av forsøk/plan.Så bra. Har dere bestemt dere for hvilken klinikk dere evt. skal gå for?![]()