Polen - ferie med barn

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Vi skal på ferie med et vennepar. Det er barn på 2 år og 4-5 år.
Vi har tenkt på Danmark, Sverige, England, så fikk vi et forslag om Polen. Men der har ingen av oss vært før.
Ee det noen som har tips om bra fornøyelsesparker for så små barn, og andre opplevelser?

Vet faktisk ikke om noe særlig fornøyelsesparker. Men mine fineste barndomsminner er fra vi pleide å dra til Polen i sommerferien. Ved sjøen. Fine strender, hvor det var mange forskjellige aktiviteter for barna, fine cafeer og restauranter. Kommer vel litt Ann på hvor dere skal. Skal dere til krakow er det en god del historiske bygninger men kan vel bli litt kjedelig for de små, er er fint badeland der.

Jeg har hørt mye bra om Sopot hvertfall, ifht bading :)

Vi var i en dyrehage i Warszawa. Det var helt grusomt. Forferdelige forhold for dyrene.

Vi var i Poznan i sommer. Positivt overrasket og kjempefint badeland, zoo og fornøyelsespark :)

Takk!

Dette med sånne forferdelige zoo er jeg bekymret for så det er uaktuelt.

Jeg tenker i baner av Legoland, Liseberg, Tusenfryd, og parker med store lekeplasser, levende museum med statister osv :)

Har hørt mye skryt om området Sopot/Gdansk på sommerferie. Men vet ikke hvordan det er mtp parker og sånt.

Back
Topp