Polarn og Pyret

Strekkoden!

Glad i forumet
Noen som vet hvordan de er i str? Ser det er sånn tilbud på foreldre og barn, og et sett med klær.. Usikker på om jeg skal ta 92 eller 98/104? Han bruker 92 nå.. Men om de er litt små i str så blir det gjerne litt knapt..

Kommer an på hvilke klær det er egentlig..
Ullkærne er store i str.
Vanlige gensre og bukser er sånn ala HM i str. men kanskje litt "trangere"/finere i fasongen[:D]
Bruker han 92 og det er "litt og gå på" så hadde jeg kjøpt 92[:)]

Alt vi har kjøpt har vært stort i størrelsen.

ORIGINAL: Fragle1

Enig

vet du, jeg har ikke betalt enda, frist til uka, fått bladet, men lurer veeeldig på hvor d polarnopyret tøyet jeg bestilte til blir av =) bare sånn obs obs ...

ORIGINAL: Fragle1

Sign. Vi brukte en drakt i str 68 fra PoP, mens hun ellers brukte 80...

Jeg har brukt en jakke i str 74 når hun begynte å brukte 86.

Vår gutt er 2 år og bruker 98 i PO.P-klær, men ulltøyet er 86/92.
Så hadde det vært meg ville jeg tatt 98/104 - men du sier det er litt å gå på i str. 92, så da tror jeg at jeg ville valgt den.

ORIGINAL: Annicken

vet du, jeg har ikke betalt enda, frist til uka, fått bladet, men lurer veeeldig på hvor d polarnopyret tøyet jeg bestilte til blir av =) bare sånn obs obs ...

Det kommer ikke før du har betalt regningen ;)

ORIGINAL: [Malin]

uff redd det var sånn lure greie =)
hahahahaha oki=) - men da skal jeg gjøre d =)

ORIGINAL: [Malin]

uff redd det var sånn lure greie =)
hahahahaha oki=) - men da skal jeg gjøre d =)

Hehe, det må vel være seriøst siden det er FB! [:D]

Ser noen synes de er store i str. men det kommer litt an på str til barnet ditt også for de er veldig standard liksom. I forhold til lengde og vekt[:)]

det er alltid sånn når det er gode tilbud som føler med abbonement. man får det ikke før man betaler, fordi de som fører tilbudet kan tape stort på det om det ikke blir betalt

ORIGINAL: jentami*

Ser noen synes de er store i str. men det kommer litt an på str til barnet ditt også for de er veldig standard liksom. I forhold til lengde og vekt[:)]

Min gutt er veldig stor, men han kan fortsatt bruke klær i str 74 fra PoP nå mens han bruker 80/86 i andre klær :)

Back
Topp