Polarn og pyret parkdress - anyone??

sillevilla

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Noen som har skalldressen fra polarn og pyret? Med avtagbart fleece for. (Sesong høst/vår)...???
Lurer på om kvaliteten er bra? Og passer den som vinterdress når vinteren er: regn, vind, 2-8 grader...??

Vi har parkdressen fra PoP, men ikke noe avtagbar fleece. Er det kanskje en annen dress?
Minner veldig om reima iallefall og er fornøyd. Men liker helly hansen bedre til barn over 3 år.

Er til 2-åring. Vanntett er et must! Vått hos oss. Men er så usikker på om jeg må ha høstdress eller vinterdress. Sjeldent det går under 0 på gradestokken... Ønsket meg sånn for til å ta ut, men virker som at det er veldig få dresser som har det! ?

Sånn for til å ta ut syns jeg er upraktisk. Mye bedre å kjøpe en god tykk ulldress til å ha under på kalde dager(gjerne ullfleece fra nøstebarn). Hvis det sjeldent er under 0 grader så kan parkdress være greit! Idag er det mellom 0 og 3 grader her hjemme og de bruker jo parkdressen.
Men jeg syns faktisk HH er enda bedre enn både polarn og reima, dog er polarn litt tykkere i stoffet.
Evt se på isbjørn of sweeden. Dyre, men driiit bra dresser

Sånn for til å ta ut syns jeg er upraktisk. Mye bedre å kjøpe en god tykk ulldress til å ha under på kalde dager(gjerne ullfleece fra nøstebarn). Hvis det sjeldent er under 0 grader så kan parkdress være greit! Idag er det mellom 0 og 3 grader her hjemme og de bruker jo parkdressen.
Men jeg syns faktisk HH er enda bedre enn både polarn og reima, dog er polarn litt tykkere i stoffet.
Evt se på isbjørn of sweeden. Dyre, men driiit bra dresser
Takk for tips!

Jeg har ikke hatt den til egne barn, men har hatt barn i barnehagen jeg jobbet som har hatt den dressen. Den er kjempebra uten fleeceforet, men litt klumpete med. Bedre å ha to lag med ull under, men det synes jeg gjelder alle dresser.

Hadde den i fjor til mi på 4 år. Brukte den som vinterdress med fleece for inni, og som vår/høstdress uten foret inni. Var fornøyd med den vi :-)

Har gode erfaringer med POP fra bhg, men er ikke fan av dresser med for :P Da er det bedre å ha en tykk ulldress under :)

Veldig god som parkdress, ikke like god som vinterdress. Blir litt klompete og ikke veldig varm

Back
Topp