Polarn o pyret vinterdress

FrkStrøken

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Noen som har denne? Finnes i blårutete og brunrutete (som jeg vet om iallefall). Den er som sagt en vinterdress, men iom at det er avtagbar fleecedress inni kan man også bruke den som høst/vårdress.

Hva anbafaler dere å kjøpe i tillegg til denne dressen?
Den er vanntett, men jeg tenker å kjøpe en todelt regndress til å ha over på de våteste dagene. Da kan S bare bruke jakka hvis han bare skal inn og ut av bilen ol også.

Bør jeg kjøpe en enda varmere dress i tillegg, eller ville dere bare hatt flere lag med klær under? Tenker evt å kjøpe den deilige ulldressen fra Nøstebarn og bytte ut den med fleecen på de kaldeste dagene..

Jeg ville gjort akkurat som du har tenkt![:)] Bedre med flere lag istedet for en tjukk dress, enklere å regulere varmen da. Todelt regnsett i tillegg er også lurt! Synes jeg![:)]

ja, til de våteste dagene. Når det bare er litt vått, funker dressen alene. (snappet opp tipset fra noen andre her)
[:D]

ORIGINAL: babyensmamma

Den dressen du har kjøpt er egentlig ikke vinterdressen til polarn og pysret, men høstdressen! [:)]

Jeg har den, bare uten flecceforet, skal kjøpe vinterdressen derfra også! [:)]

Men den du har er fantastisk fin, jeg prøver å finne en grunn til å kjøpe den, hihi! [:)]

Edi: men du kan selvfølgelig sikkert bruke den på vinteren med ull under! [:)]

Lurte på nettopp det skjønner du, men da jeg gikk innom igjen for å spørre hva jeg hadde kjøpt, sa hun at det var vinterdress...
Men det kommer en enda varmere vinterdress altså? Spørs om vi ikke kjøper den og da.. Thihi[:D]

ORIGINAL: Guttaogmeg

Den dressen du har kjøpt er egentlig ikke vinterdressen til polarn og pysret, men høstdressen! [:)]

Jeg har den, bare uten flecceforet, skal kjøpe vinterdressen derfra også! [:)]

Men den du har er fantastisk fin, jeg prøver å finne en grunn til å kjøpe den, hihi! [:)]

Edi: men du kan selvfølgelig sikkert bruke den på vinteren med ull under! [:)]

Lurte på nettopp det skjønner du, men da jeg gikk innom igjen for å spørre hva jeg hadde kjøpt, sa hun at det var vinterdress...
Men det kommer en enda varmere vinterdress altså? Spørs om vi ikke kjøper den og da.. Thihi[:D]

Ja, kommer en enda varmere også! [:)]
(Hvis ikke jeg tar helt feil, men min inside information sa at vinterdressene ikke har kommet enda! [:-]).

De høst/vårdressen er geniale altså, tenkte å bare bruke den som regntøy jeg, og så bare ha et todelt som skift! [:)]

Stemmer! Du har jo insideinformation her[:)]
Si fra når de varme kommer da, hvis du husker det.

Har lyst på regntøyet derfra også jeg [:D]

Back
Topp