Polarn O. Pyret-sett og Foreldre og Barn

caracara

Forumet er livet
Jeg ble lovet et stripete sett med bukse og genser da jeg ble abonnent på F&B for noen utgaver siden. Er det noen som i det hele har fått dette settet som lovet? Har fått beskjed nå (en dag før by regning kommer) at de er tomme, og at vi kan velge f. eks. votter+lue fra Vossatassar evt. en regndress.

Det samme skjedde meg for noen år siden.. veldig dårlig syns jag!! (Var ikke dette settet da men lell..)

Hadde akkurat samme problem. Med eit anna blad. Men dei kunne ikkje levere premien. Dårlig:(

Lurer bare på om det er noen som i det hele tatt har mottatt settet som lovet. Det var nesten bare derfor jeg ble abonnent. Ei venninne tegnet seg noen dager etter meg, hun fikk tilsendt en annen gave i posten. Etter noen uker til så tok jeg kontakt og lurte på om alt var ok med betalingen (litt surr). Fikk da en ventegave - en pop fleecejakke (i en str jeg gjerne ville hatt større i) så jeg skal jo ikke klage. Men synes det er en merkelig praksis.

Jeg fikk en annen farge på vognpose når jeg bestilte "mamma". Ønsket blå, fikk rosa. (Har gutt).
For en stund siden bestilte jeg abonnement på foreldre og barn der det skulle følge med et monsterullsett fra Vossatassar. Har ikke dukket opp noe enda. Fått (og betalt) regning + to blad...

Jeg fikk en annen farge på vognpose når jeg bestilte "mamma". Ønsket blå, fikk rosa. (Har gutt).
For en stund siden bestilte jeg abonnement på foreldre og barn der det skulle følge med et monsterullsett fra Vossatassar. Har ikke dukket opp noe enda. Fått (og betalt) regning + to blad...
Fikk også feil farge hos Mamma... Men det var leiketeppe då...

Da hadde jeg ringt inn og sagt opp pga de ikke har klart å levere det de lovet. Når de sier at du skal få den og den premien som takk for at du melder deg inn, er det jo dårlig av dem og si at du heller må velge noe annet :(

Hvis du tar kontakt og hører om alt er i orden med betalingen får du kanskje en ventegave :P og dagen før du får ditt siste blad i abonnementsperioden får du lapp i posten med hvilke valg du har til alternativ premie ;) min erfaring ;)

Tror jeg kommer til å si opp uansett, har ikke så god tid til å lese blader. Og det er så mye annonser at en kan bli halvsprø når man skal finne noe å lese :)

Back
Topp