polarbrød!!

inLove

Elsker forumet
merka at flere unger får det og da vi var på åpen barnehage i dag så fikk jeg beskjed om at det var favoritten til mange. så da måtte jeg prøve...og det funka som fy!!hun elska det..namma seg hele tiden[:)] hadde på ost og smør.

noen som gir og hvilken sort? hva pålegg? hadde bare hvete på butikken her men så at det skulle være mange forskjellige sorter.

jeg spiser ikke så mye brød så da har jeg ikke kommet på dette selv[;)] men nå skal ho få polarbrød til lunsj sånn av og til[:)]

Vi hadde den litt grove sorten endag, da Vilde plukket den med seg i butikken (måte jo kjøpe den,da hun kom bærede med den "store posen").  Falt veldig i smak her også.

ORIGINAL: Vildet

Vi hadde den litt grove sorten endag, da Vilde plukket den med seg i butikken (måte jo kjøpe den,da hun kom bærede med den "store posen").  Falt veldig i smak her også.

hva heter den da? vi fann bare med hvete..

ORIGINAL: inLove

Vi hadde den litt grove sorten endag, da Vilde plukket den med seg i butikken (måte jo kjøpe den,da hun kom bærede med den "store posen"[:D]).  Falt veldig i smak her også.

Denne 12 pk, var det hun hentet seg [:D]

For mer om de ulike typene: http://www.polarbrod.no/sortimentno.aspx

Vi hadde den litt grove sorten endag, da Vilde plukket den med seg i butikken (måte jo kjøpe den,da hun kom bærede med den "store posen"[:D]).  Falt veldig i smak her også.

Denne 12 pk, var det hun hentet seg [:D]

For mer om de ulike typene: http://www.polarbrod.no/sortimentno.aspx

da får vi prøve den[:)]

Matheo liker det veldig godt. Eneste som er så kjedelig med polarbrød er at det holder seg veldig dårlig. Går knappe en uke så begynner det å mugle[:'(]

Hvis du ikke finner i butikken, så spør de ansatte om de har liggende ute på frysen.. jeg jobber på kiwi... og noen ganger går det tomt uti butikken uten vi er klar over det, og får fylt på.. og da hender det folk spør etter.. har som regel alltid på frysen.. for vi får dem frosne fra leverandøren.. [;)]

De har 7 dagers holdbarhet fra de blir tatt ut av frysen btw [:)]

ORIGINAL: elva*

Hvis du ikke finner i butikken, så spør de ansatte om de har liggende ute på frysen.. jeg jobber på kiwi... og noen ganger går det tomt uti butikken uten vi er klar over det, og får fylt på.. og da hender det folk spør etter.. har som regel alltid på frysen.. for vi får dem frosne fra leverandøren.. [;)]

Hadde egentlig vært litt greit å få kjøpt de frosseen, så man kan ta opp etterhvert.... kan kanskje spørre om det på butikken[8|].

ORIGINAL: elva*

Hadde egentlig vært litt greit å få kjøpt de frosseen, så man kan ta opp etterhvert.... kan kanskje spørre om det på butikken[8|].

ja, er jo bare å spørre... jeg har solgt både frosne polarbrød og hamburger/pølsebrød til folk som har spurt etter.. er ingen problem det [:)]

Vi bruker ofte polarbrød ekstrem når vi lager kyllingburgere. Lillemor smatter og koser seg når hun får. [:)]

Back
Topp