Polaramin?

Thesso_88

Forelsket i forumet
Hei jenter!

Jeg fikk resept på Polaramin igår (allergi medisin) pga svangerskapskløe. Står jeg skal ta 3-4 pr. dag,men jeg vet ikke hvor lenge mellom hver gang jeg kan ta=/ Og så har jeg tatt to siden igår kveld, men ingen effekt. Pluss så er jeg svært skeptisk til å ta tbl pga babyen. Er jo trossalt varseltrekant på dem pga ekstrem trøtthet.. Og ja, jeg blir døsig av dem...

Hva ville dere gjort? Tatt dem? Eller latt ver?

Eneste problemet er at visst de ikke virker vil legen sykemelde meg fra Mandag av...Til nå har dem ihvertfall ikke virket...

Jeg har mye allergi og bruker polaramin. Jeg prøver selvfølgelig å begrense bruken, men må jeg så tar jeg selvfølgelig. Jeg snakket med legen om det, og hun sa at det er den de anbefaler for gravide.

Men når det ikke har effekt da? Jeg klør så jeg KLIKKER for meg=( Overalt og spesielt på ryggen for der har jeg fått de fantastisk populære kvisene og da klør det mer enn normalt=( Klør meg til jeg får hevelser i klumper... Spesielt skuldre,armer, lår og ansikt. Utrolig frustrerende...

Forståelig at det er frustrerende, men prøv å gi det litt tid. Etter min erfaring er ikke polaramin det som hjelper raskest på hudreaksjoner, men alternativene er ikke spesielt gravid-vennlig. Har desverre ingen gode tips som kan hjelpe deg :0(

Jeg håper det hjelper snart.

Når de ikke har effekt hadde jeg sluttet å ta dem. Jeg er også ekstremt skeptisk til allergipiller i graviditet (skjønner at du hadde måttet ta dem hvis de hjelper, men når de ikke hjelper noe....).

Back
Topp