Pokkers flyskrekk

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har sjekka ut polen tur i påsken for meg og mannen og til og med fått barnefri i 4 hele dager..!!! Men allerede nå, før reisen engang er bestilt ligger jeg våken på natta og gruer meg for flyturen[&o] åssen skal jeg klare en flytur da? Og hvor bra det er for babyen med nervene så i helspenn i par mnd fremmover er usikkert[:-]

Hvordan komme over det?
Lest statistikk osv og vet det ikke er farlig..men det hjelper jo fint lite[>:]

Jeg VIL på kjæreste tur for jeg vet hvor lenge det er til vi kan gjøre noe sånt igjen..[&o]

vettitj helt ka æg ska si for at du ikke ska vær redd, for sjøl har æg aldri hatt flyskrekk.

Du får prøv å fokuser på at dåkk ska på kjærlighetstur sammen, å korr mang fly me nordmenn har nånn gang hatt nå store problem da? Sånn egentli? Itj nå å bekymmer sæg for i d hele tatt si æg!

Veit at SAS har sånn flyskrekk-kurs da, som kanskje kan vær en ide å sjekk ut da, vess du e veldi nervøs [;)]

Har flyskrekk selv så jeg kan ikke gi deg noen råd desverre....[:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Flyr du til tross for flyskrekken?
Har flyd flere ganger selv men blir faktisk værre for hver gang[>:]

har også flyskrekk som jeg må komme over.altid vert redd for å fly men etter mange flyturer etter barna kom til og en hlt forferdelig reise fikk jeg helt angst.

lurer meg selv til å tenke at jeg hadde klart det om jeg virkelig ville,men når jeg tenker realistisk på det holder jeg på å svime av.bare av tanken på å vare opp i lufta[:@]

men på et tidspukt må jeg jo.barna mine vil jo på ferie.og jeg har ikk daua av å fly enda å siden fly styrter så sjeldent i tillegg til at vi reiser sjeldent er det en sjanse jeg må ta.

tenk posetivt!se for deg at flyturen går fint,når du ligger våken og er redd.se for deg hele hendelsen slik du vil at den skal være[:)]god tur[:)]

ORIGINAL: Beckymams

vettitj helt ka æg ska si for at du ikke ska vær redd, for sjøl har æg aldri hatt flyskrekk.

Du får prøv å fokuser på at dåkk ska på kjærlighetstur sammen, å korr mang fly me nordmenn har nånn gang hatt nå store problem da? Sånn egentli? Itj nå å bekymmer sæg for i d hele tatt si æg!

Veit at SAS har sånn flyskrekk-kurs da, som kanskje kan vær en ide å sjekk ut da, vess du e veldi nervøs [;)]

Åssen kan man være avslappet på fly?[8D]
Tenker du aldri tanken at det kan dette ned? Blir du ikke bekymret av det liksom?
Syns det er så rart at man kan være avslappet i fly jeg da..hehe[8D]

ORIGINAL: Rebecca85

samme her,så toppa det seg med at alle ble syke i ferien og snuppa fikk feberanfall og at flye rista som en tulling på den siste reisen.da sa jeg til meg selv,kommer jeg meg helskinna hjem denne gang skal jeg aldrig fly igjen[8|][:(]

NEI...da hadde jeg strøket med,hehe[:D]

ORIGINAL: stardust

har også flyskrekk som jeg må komme over.altid vert redd for å fly men etter mange flyturer etter barna kom til og en hlt forferdelig reise fikk jeg helt angst.

lurer meg selv til å tenke at jeg hadde klart det om jeg virkelig ville,men når jeg tenker realistisk på det holder jeg på å svime av.bare av tanken på å vare opp i lufta[:@]

men på et tidspukt må jeg jo.barna mine vil jo på ferie.og jeg har ikk daua av å fly enda å siden fly styrter så sjeldent i tillegg til at vi reiser sjeldent er det en sjanse jeg må ta.

tenk posetivt!se for deg at flyturen går fint,når du ligger våken og er redd.se for deg hele hendelsen slik du vil at den skal være[:)]god tur[:)]

Ja det er ikke lett med flyskrekk, jeg vil oppleve verden og vil at barna mine skal kunne oppleve litt også..(uten times vis i bil) så jeg må vel bare hoppe i det igjen...men er så slitsomt å væe et nervevrak mnd før man skal fly[&:]

Noen ganger tenker jeg at dette skal gå bra, er jo ikke sååå ille..men når jeg virkelig tenker tilbake på forrige tur blir jeg kvalm og får helt noia[&:]

Ikke lett å bite i seg frykt nei[;)]

NEI...da hadde jeg strøket med,hehe[:D]

Hehe..føler det sånn selv[8D]

ORIGINAL: stardust

samme her,så toppa det seg med at alle ble syke i ferien og snuppa fikk feberanfall og at flye rista som en tulling på den siste reisen.da sa jeg til meg selv,kommer jeg meg helskinna hjem denne gang skal jeg aldrig fly igjen[8|][:(]

Oida..skjønner godt du ikke liker det da!

Vi dro til Spania alle sammen i 07, da hadde Norwegian leid inn et eldgammelt Russisk fly selvfølgelig[>:] hørte andre pasasjerer si at de egentlig ville gå av og ta annet fly hjem...da ble jeg nervøs[:o] men vi kom heldigvis hjem.. Etter det var den en london tur..gratis alkohol(uten barn) og det hjalp litt men sa også til meg selv at jeg aldri skulle fly igjen[>:]

Forrige flytur ble det valium på meg, men det går jo ikke når man er gravid.

Tok ikke nok valium forrige gang, så neste gang blir det nor mer ja. Har aldri vært redd for å fly før jeg fikk barn.

Har ikke så mange trøstende ord. Har såååå flyskrekk selv jeg. Jeg flyr fra Oslo til Trondheim 2 ganger i året på møter med jobben. Like J''''' hvergang. Drar neste tirsdag og skal hjem på torsdag og gruer meg fra jeg får billetten i posten[:D]
Men det går jo bra hvergang, så det gjør det sikkert for deg også.
Kos deg på kjærestetur[:)]

Det finnes både bøker og dvd'r som skal hjelpe i forhold til flyskrekk.
Jeg har insane flyskrekk selv, og det eneste som funker er å dope meg ned i forkant.. Dessverre funker det dårlig når man er gravid, men det finnes beroligende du kan ta hvis det er behov. Ta det opp med fastlegen din.. :)

jeg har fått flyskrekk etter jeg fikk barn.
før gjorde det meg ikke noe. nå gruer jeg meg i mange måneder, er helt skjelven i lang tid før turen og sitter stiv som en stokk ihvertfall når flyet skal opp og ned. og blir hysterisk hver lyd jeg hører.
beg og snakke om tur i februar til neste år og jeg ligger alerede nå og vrir meg når jeg tenker på det.

har kjempe lyst og oppleve usa og thailand men kommer aldri til og fly så langt[&:]
sambo og har flyskrekk, sist tok han valium så han var helt rolig, jeg derimot er hysterisk.

ORIGINAL: CogJ

åååååååååå!!!

Du skulle fått deg time hos han hjernetreneren!! Han som kurer skrekk osv!!

Kan du ikke undersøke om det finnes noe sånt tilbud i nærheten?[:)]

[:-] ikke hørt om.. Litt usikker på om det er noe sånt her..kan sikkert ta angst kurs hos psykolog eller noe men usikker på om det er så effektivt med flyskrekk[8D]

ORIGINAL: MarcusMamma

jeg har fått flyskrekk etter jeg fikk barn.
før gjorde det meg ikke noe. nå gruer jeg meg i mange måneder, er helt skjelven i lang tid før turen og sitter stiv som en stokk ihvertfall når flyet skal opp og ned. og blir hysterisk hver lyd jeg hører.
beg og snakke om tur i februar til neste år og jeg ligger alerede nå og vrir meg når jeg tenker på det.

har kjempe lyst og oppleve usa og thailand men kommer aldri til og fly så langt[&:]
sambo og har flyskrekk, sist tok han valium så han var helt rolig, jeg derimot er hysterisk.

Drømmen min er USA og Kambodsja..laaange turer[:-]

Kanskje vente med lange turer til ungene har flytta ut og jeg kan ta valium + sovemedisin og sove meg igjennom turen[8D]

Kan ikke se for meg at jeg blir kvitt frykten og ender vel opp med en båttur istedenfor[>:]

Hadde også flyskrekk men den er gradvis bare blitt bedre og bedre...

Jeg hadde med meg bok som jeg leste eller et blad sånn at jeg kunne fokusere på noe annet, holt samboeren i hånda og prøvde alt jeg kunne for å prøve å slappe av... Snakka med flyvertinna og hun var obs på at jeg var engstelig så hun kom hele tiden og spurte hvordan det gikk og forklarte hva som skjedde hele veien[:)]

Hvor skal dere i Polen?[:)]

huff vet hvordan du har det...  meeeen her sitter jeg på gardemoen på tur til Thailand!!  Jeg har aldri vært i utlandet før fordi jeg er så redd for å fly, å bare på vei fra værnes til gardemoen idag gråt jeg for jeg var så redd. Imorgen har jeg er 14 timers flytur forran meg... WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ...
Men hopp i det, etter å ha kjørt opp og ned sveriege i 20 år tenkte jeg det var på tide å få oppleve no annet så sa starter jeg like godt med en tur til Thailand...

Back
Topp