Pokker ta Ikea...!!!

Marie80

Glad i forumet
Skulle kose oss og småpusle med ny kommode og begynne å vaske og brette babyklær idag vi. Begynte så bra og kommoden var nesten ferdig. Så ser vi at Ikea ikke har klart å lage skruehull til den siste skuffefronten!! Er det mulig??

Min stakkars hormonsprengte kropp ble så sint at jeg trodde jeg skulle grine. Holdt på i timesvis med den. Begynner man å skru i de sponplatene der, så smuldrer de jo opp så det var ingen løsning. Vi brukte 500 kr på å få den kjørt hjem til og med.

Ringte kundeservice hos ikea og ba dem vennligst komme med ny del til oss. Har du kvittering? Nei, den har jeg ikke her. Da må du sjekke dato og beløp i nettbanken. Ok, sjekket og ringte tilbake. Masse styr før det kommer frem at det er to uker saksbehandling så kan de sende skuffen i posten til oss. Eller vi kunne ta med hele den ferdige kommoden tilbake. HALLO? Jeg sa at jeg er høygravid og uten bil - send meg skuffen min for pokker!!

Sånne ting blir jeg SÅ forbannet av. Det er jo de som har gitt meg en ødelagt vare. Så nå står babyens kommode her og mangler en skuff noen uker..

Pokkers Ikea[:@][:@]

ORIGINAL: dripdrop

Var det en Malm kommode eller?? [8|]

JA!!!

Opplevd det samme?? 

Ja, de hadde ikke laget hull til toppen og den ene plata hadde hullene på feil side [&:]

hehe[8D]
Vi har hatt masse malm kommoder, og vi TRODDE det samme hadde skjedd her.. Hver gang! men det viste seg at jeg hadde gjort en feil når jeg satt det sammen[:@]
når jeg fant feilen, så gikk det[;)]

ORIGINAL: Elisabeth87

hehe[8D]
Vi har hatt masse malm kommoder, og vi TRODDE det samme hadde skjedd her.. Hver gang! men det viste seg at jeg hadde gjort en feil når jeg satt det sammen[:@]
når jeg fant feilen, så gikk det[;)]

Hadde det enda vært det, men alt er riktig. Har flere sånne så ganske dreven på å skru dem sammen etterhvert[;)] Så vi får bare vente på den nye delen.

Litt trykket stemning her nå...[&:]

Sånt er såå irriterende!!

Skrudde opp en malm kommode selv her en dag, for å ha babytøyet i. Heldigvis ingen feil på den! [:)]

Tror jeg hadde blitt litt sint jeg også da... [&:]
Håper du får byttet skuffen snart slik at kommoden snart er komplett med søte babytøy [:)]

Typisk IKEA det der. [:'(] 

Makan. har vurdert å kjøpe en sånn Malm kommode jeg også. Den største svarte, men ser nå at det kanskje er smart å kjøpe en annen....

ORIGINAL: MammaMia98

Makan. har vurdert å kjøpe en sånn Malm kommode jeg også. Den største svarte, men ser nå at det kanskje er smart å kjøpe en annen....

Vi skal også kjøpe den, den er jo veldig praktisk.

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: MammaMia98

Vi skal også kjøpe den, den er jo veldig praktisk.

Ja, vesla har en hvit en på rommet sitt og den rommer utrolig mye klær. Kommoden til babyen skal stå i gangen utenfor badet og den er holdt i svart og latte farge, så derfor vi tror det blir penest med sort.

Ja, den er jo så fin. Har en fra før og veldig glad i den. Er bare så dårlig kundeservice at jeg får fnatt. Ikke bra for hormonene det der[;)]

ORIGINAL: Marie80

Ja, den er jo så fin. Har en fra før og veldig glad i den. Er bare så dårlig kundeservice at jeg får fnatt. Ikke bra for hormonene det der[;)]

Vi skal kjøpe til uken, håper bare de er i orden da. Heldigvis har vi bil, og kan reise til de om den er ødelagt.

Jeg kjøpte en malm komode her forleden, å den var helt i orden. Er kjempefornøyd. Har vært å byttet møbler hos Ikea før. Fikk ny møbel med en gang[:)]. Så jeg har ikke hatt noen problemer med ikea[:D]

Back
Topp