Pokker ta hormoner

Jeg jobber i butikk, og i sta kom den en kunde flyende inn her. Han kjøpte en jakke på 50% 24 januar. Han spurte meg da om han kunne bytte, og da sa jeg at han kunne komme i løpet av de nærmeste dagene og bytte det til noe annet.

men i dag 6 feb kom han og skulle ha pengene tilbake. han hadde blåst seg opp skikkelig. På salg gir vi ikke igjen penger, og vi har tre dager deponering. Heldigvis var sjefen her, men han begynte å si at hun som hadde solgt jakka hadde sagt at han kunne få igjen pengene. Jeg sto å priset noen varer, kjente jeg ble så irritert. Og sa at det har jeg aldri sagt, for det vet jeg. Jeg kan bytte reglene vår. da ga han seg på det, men han var ordentlig ekkel måten han snakket til sjefen på også.

Det verste var at jeg ble så irritert at jeg begynte å grine.... klaret å vente til etter han hadde gått før tårene trillet...

Blir så irritert at slike ting skal få meg ut av balanse, det gjorde det ikke før...

Blir nok til å kjenne litt ekstra på det når man er gravid. Men Fyttikatta. Enkelte mennesker eier ikke manerer og tenker ikke over hvordan de snakker til folk. Han tenkte vel at han skulle få viljen sin. Enkelte mennesker kunne holdt seg hjemme :-p

Blir nok til å kjenne litt ekstra på det når man er gravid. Men Fyttikatta. Enkelte mennesker eier ikke manerer og tenker ikke over hvordan de snakker til folk. Han tenkte vel at han skulle få viljen sin. Enkelte mennesker kunne holdt seg hjemme :p
Helt enig. :) Men tror han skjønte at han ikke hadde noe sak egentlig, for han ga seg rimelig fort. :P

Jeg er proppa full av hormoner, dette er mitt tredje svangerskap, men har ikke opplevd å være så hormonell før... Enten så gråter jeg eller så kjefter jeg.... Veldig fortvilende og frustrende både for meg og de rundt meg....
Da jeg leverte minsten i barnehagen en dag ( som også er min arb.plass, bare at jeg er sykemeldt) knakk jeg sammen og begynte å storgrine foran alle.... De tok sjefen meg med inn på pauserommet så jeg fikk sitte og slappe av litt... Og hvorfor jeg hadde begynt å gråte,,, vel vet ikke, var bare litt sliten den dagen...

Ja, det er lov å klage på de. Og det fins folk som tror de kan trumfe gjennom med alt, og ikke eier noe som heter folkeskikk, dessverre. Dette svangerskapet har vært mye bedre enn forrige gang, da var jg masse sint, nå har jeg stort sett bare grått når jeg har vært veldig sliten, og det får vel være lov det:)

Mannen sa her i forje uke " synes ikke du har vært så hormonell som du var sist!" Tror han angrer på det nå. I går kveld satt jeg og gråt over en episode med Castle...hallo liksom :P

Noen folk tror at hvis de blåser seg skikkelig opp så vil de få viljen sin, selv om de vet i utgangspunktet at de ikke har rett på klagen! De gjør seg så vrang at de forventer at folk skal bare gi seg og gi dem pengene tilbake bare for å unngå mer bråk! Noen folk altså! Blir så irritert over slike! Arg!

Back
Topp