Pokker, pokker, pokker, POKKER ASS!!

Monkaponka

Forumet er livet
[:(][>:]ÅÅÅÅÅ....!!![:@][:'(][&:][:(][>:]

Jeg er så sint på meg selv[X(]

Hvorfor det da kjære?

Nei, ikke bryllupet...

Jeg er gått 10 dager over tiden...

oida, Monkaponka!!
Har du tatt test da?

Tror kanskje jeg kjenner følelsen du sitter med nå...
For meg hadde det rett og slett ikke gått i det hele tatt!!!

ÅÅÅÅ.... Det går ikke i det hele tatt!! Klarer ikke gå i gjennom et sv. skap til med så mye smerter..
Kom noe brunt i sted, håper det er mens og ikke festeblødning..
Det verste er at jeg føler hele tiden at vi skulle hatt en til, men jeg er så sliten, fryktelig sliten etter denne sykdomsperioden, lite søvn, osv osv..

Nå begynner hjula å gå rundt, vi begynner å få det så veldig bra!

Mannen er meget fortvilt, for han vet at jeg ikke vil ta abort[&o] ikke vil han at jeg skal måtte gå igjennom dette han heller.
Han har avbestilt for snitt tre ganger[X(][>:] skjønner at han gruer seg, men nå angrer han på at han ikke gjorde det.
Jeg tåler ikke p.piller, eller spiral eller minipiller, så han må gjøre snittet.

Måtte bare klage min nød...

Har kjøpt test i dag, skal se ann om det kommer blod eller om det bare var litt brunt og ikke noe mer, da tar jeg testen i morgen.
Kan jo være alt stresset med ny tannlege på jobb og bryllup neste uke som har utsatt mensen, men jeg er alltid presis, sånn ellers.

Oj da, skjønner det er kjipt hvis dere absolutt ikke vil dette. Men du skriver at du alltid har følt at dere skulle hatt 3 barn så kanskje det er en mening med dette? [:)]

Blir spennende å høre resultatet.... Lykke til!

Hei Kosejenta, det er akkurat slik jeg føler det. Jeg har tatt abort før og jeg har ikke angret, men jeg vil absolutt ikke gjøre det flere ganger.

Mannen skal ringe i morgen, bestille ny time og denne gangen trekker han seg ikke nei, vi fikk en støkk begge to nå.
Våknet nå og det ser ut til at dette er mensen og ikke tegningsblødning.
Er nok pga stress at det ble så forsinket. Har hatt masse stikninger i brystene også, så jeg følte meg gravid og.
For alt jeg veit kan jeg jo ha vært det også.

Ojda, Monkaponka!
Får håper det bare er stresset og allting som er grunnen!
Sender deg en stor klem[:)]

Krysser fingra for at det bare var stress som spilte deg ett puss [:)]

Og jeg skjønner følelsen veldig godt- jeg orker heller ikke flere svangerskap,men hadde ikke klart å ta abort [:o]

Ååååå kjære vennen.... For en lei situasjon dere er i nå da [:(][:(][:(]
Jeg forstår deg så godt, for jeg har sånn lyst på et barn til, men ettersom forrige svangerskap slet sånn på kroppen og jeg har slitt med bekkensmerter i hele vinter og våres, så er det ikke så lett når en vil men ikke helt orker [:(]

Jeg håper du slipper å tenke på nok en abort nå. Men jeg håper likevel du en gang til kan få muligheten til å bli gravid...

Nå tenker jeg veldig på deg altså, og vet nesten ikke hva jeg skal si. Håper du vil dele med oss hva som skjer videre nå og sender deg mange mange gode klemmer

Stress kan utsette mensen, det har jeg hørt (jobbet på gyn en stund!) Nå er det viktig å ta ett problem om gangen, test først, så kan du handle ut i fra det!
Lykke til med testingen i morgen! Alt ordner seg Monka!!!

Mange klemmer!

Ikke gravid[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Nå skal gubbetassen snittes[8D][&:][:D]

Bra! [:)] 
Heldige gubbetassen [8D][:o]

ORIGINAL: Monkaponka

Sikker på at det er det rette valget hvis du ønsker en til etter hvert? [8|][:)]

Hei, gikk visst glipp av dette mens det stod på jeg. Men fint at det gikk den veien du ville. Hadde kanskje vært litt mye å tenke på nå, med bryllupet og alt.

ORIGINAL: Monkaponka

[:D] ikke ofte jeg skriver dette men: SÅ FANTASTISK AT DU IKKE ER GRAVID [;)][:D
.. nå får det bli sølibatt til snippen blir kuttet [;)]

Back
Topp