Pokker og!*lang*

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Ikke bare jeg men også sambo har blitt skikkelig sjuke nå!
Jeg som aldri er sjuk da! 1-2 år siden sist jo!
Såå typisk nå like før jul! æsj æsj!

Likevel så mååå jeg ut å handle resten av julegavene(ikke handla til sambo enda heller!!)
Er døsliten! lillegull er heller ikke noe samarbeidsvillig om dagen å alt er bare blæ blæ!
(nekter å sove om kvelden...og om natta)
Er sliiiten!

Men skal ikke klage! jeg har det jo fantastisk bra sånn egentliG!
Bor kjempebra(og billig!!), har verdens søteste samboer og sønn. min kjære søster som nærmeste nabo(som har en gutt 2 mnd eldre enn Sebastian!)
har hærlige dyr, helt grei økonomi å julestemning så det holder!
(dette ble rotete skrevet!)

Ikke noe kult å være sjuk!!! Men pyttsann...blir vel frisk engang!
Håper bare vi ikke smitter Sebastian nå da.

Ellers var vi å veide gullet vårt idag. Gått opp masse jo! 7360gr for 1 mnd siden...8020gr nå!
Gutten vår er glad i mat! både grøt, middagsglass, frukt å alt går lett ned!!
Han spiser alt han! begynner grine når det er tomt..hehe...søten min!

uff dette ble langt gitt!

Huff ja, er det ikke typisk? Og så nå akkurat før jul! Håper det går fort over, og at julaften blir "sykdomsfri" [:D] God bedring både til deg og sambo!

Huffda...[:'(] håper dere blir friske igjen, snarest!!
Kjedelig å være sjuk i jula..[&:]
GOd bedring!![:)]

Nå får du for h... se til å bli frisk!!! Går da ikke an å være sjuk i jula![:D]  Men flaks at det kom nå da! God bedring, søta!! [8D]

uff så kjedelig å bli syk, håper det går fort over så dere får en rolig og koselig jul[:)]
god bedring til begge!!
Flinge gutteplutten som spiser så han blir stor og sterk[:)]

Huff, nei ikke noe artig å være syk, uansett hvordan man har det ellers også.. [8|]

Håper at dere blir friske til juleaften! [:)]

Heldige dere e når gulle spiser alt (her har vi en kresen liten gulle... [&:])!

Så kjedelig..... Håper der blir friske i en fei sånn at dere får nyte jula [:)][:)]

Godt du er positiv, det hjelper på det meste [;)]

ja er det ikke typisk at vi blir syke nå før jul, jeg er midt i penicillinkuren min jeg nå, har halsbetennelse. MEN da blir vi friske til jul vettu, får håpe gullene våre holder seg friske.

God bedring [:)]

Takk jenter! ja satser på at vi blir friske til julaften. Bare litt slitsomt at vi skulle bli sjuke samtidig når vi har en litt misfornøyd beibis om dagen[&:] Men det årner seg! gjør alltid det[:D]

æsj! da er det bare å håpe på et lite julemirakel slik at dere blir friske alle sammen til jul [:D] 

Ja er det ikke typisk å bli dårlig like før jul![&:]Men håper dere kommer dere til jul da![:)]Å at Sebastian holder seg frisk!
Har selv oppkastsjuke i huset!Sønnen min kasta opp som bare det i går,å i dag har han nesten sovet i hele dag!Stakkar![:(]Men han var litt kvikkere når han skulle legge seg da![:)]Så håper det går over til i mårra!Så håper jeg at vi ikke blir smitta!!Dere får ha god bedring![:)]

Å, nei og nei!! Stakkars dere som er syke!! Her lå samboer nede for telling i helga og Kristoffer hoster, harker og snørrer som fy, men jeg er heldigvis HELT frisk og fin. Kan ha noe med mine gåturer og den friske luften å gjøre tror jeg!!

Julegavehandlingen ja.... den får du bare KJAPPE deg å få unnagjort, slik at du, samboer og lillegull kan ligge på sofaen etterpå! Spis C-vitaminer i fleng (neida, men ta det!!) og slapp av, så ska du se at dere blir friske og raske til julaften. Hvis ikke finnes det jo Paracet, slik at du kommer deg gjennom kvelden i det minste!!

Goood bedring snuppelure[;)] Kristoffer hilser til Sebastian og sier: IKKE bli syk!!! 

Masse god bedring[:)]
Håper dere hvertfall er mye bedre, eller helt bra til julaften da. Å ikke slit deg helt ut på gave kjøp. Du kan jo bare skrive et lite kort å fortelle at gaven kommer litt senere pga sykdom[:)]

Nå må dere hvertfall prøve å bli friske til den store familiedagen[:)]

Uff, så kjedelig. Dårlig tidspunkt å bli syk på nå ja. Bra du er ved godt mot da. Ønsker deg riktig god bedring og håper du blir frisk i en fei.
Så stor Sebastian har blitt da. Stor og fin gutt[:)]

Så søte dere er snupper!
Men har ikke blitt noe bedre idag[:@] kanskje litt i halsen da...
Enda noen få dager til julaften da. Har stooore planer om å bli friske til da!
Helsigvis har ikke lillegull blitt noe sjuk! huff håper ikke vi smitter han!!!
Må skryte litt av han...for han har vært litt flinkere med sovinga inatt!
Fikk han faktisk til å sove i sin egen seng noen timer! Han våkna et par ganger i natt og...men gikk faktisk fint å legge han i senga si igjen etter å puppa litt! slitsomt å ha det sånn, men satser nå på at det også går seg til[:D]

ORIGINAL: Catrine2

Nå får du for h... se til å bli frisk!!! Går da ikke an å være sjuk i jula![:D]  Men flaks at det kom nå da! God bedring, søta!! [8D]

sign[;)]

Uff så kjedelig! og så rett før jul da!
Krysser fingrene for at dere blir friske fort (og ikke Sebastian blir syk) [;)]

God bedring til dere begge !
Så flott at Sebastian vokser seg stor og god [:)]

Back
Topp