Pokker der kom mensen..

Trulte74

Forumet er livet
Hadde håpet at det var leeeenge til den skulle komme igjen [:@] 
Trodde når jeg fullammer skulle den holde seg borte noen måneder til...

Jeg er akkuratt ferdig med min[:@] Jeg har blødd under hele svangerskapet og så slapp jeg søren i meg ikke unna med mer enn noen uker uten etter fødsel også[:'(]

Jeg fullpumper og har enda ikke sett noe til den... [:D]

Fortsatt borte! [:D] sist gang tok det 5 år før den kom da...

ORIGINAL: Hanne79

Jeg fullpumper...

Hihi - genialt uttrykk!

Er jeg den eneste som ønsker meg mensen tilbake[8|]?
Eller egentlig så håper jeg den ikke kommer, men en eggløsning kan jeg vel få, så jeg kan bli gravid igjen[:D][8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Jeg fullpumper...

Hihi - genialt uttrykk!

Eller egentlig så håper jeg den ikke kommer, men en eggløsning kan jeg vel få, så jeg kan bli gravid igjen[:D][8|]

Fullpumper; gjør jo det... jentene får jo faktisk bare morsmelk... hehe...

Ang. eggløsningen..... "du och jag, Fiorelina... du och jag" Er vi sprø eller[:D]

Greit - vi kan være sprø sammen[;)]

ORIGINAL: Chill24

Fortsatt borte! [:D] sist gang tok det 5 år før den kom da...

5år!!! Dæven gid det var meg!!!!!

Her kom den 5 1/2 uke etter fødselen[:'(][:@][:'(]

Første gang fikk jeg den fem mnd etter fødsel. Andre gang ble det vel hormonspiralen som regulerte det. Nå har jeg ikke fått den enda.

Har ikke fått min enda jeg heller. håper det går en stund til [:D]

Ja eggløsning kan man ha for det om ikke mens har kommet. Jeg har fått den alt [&o]  (har ikke fåttt prevansjon enda)

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Jeg fullpumper...

Hihi - genialt uttrykk!

Fullpumper; gjør jo det... jentene får jo faktisk bare morsmelk... hehe...

Ang. eggløsningen..... "du och jag, Fiorelina... du och jag" Er vi sprø eller[:D]

He,he...Trodde du hadde nok jeg Hanne!?[;)]
Ikke forde,kunne nok tenkt meg sistemann her- men kællen vil vente...[8|]

Tihi... må jo ha en lillebror som jentene kan få bryne seg litt på[:D] Blir nok til at vi begynner å prøve igjen om ca 1 år[8|]

Har også lyst på igjen snart...meeen må nok vente litt ja...men gubben fikk jobb her forrigje uke...og så må vel jeg få meg noe inntekt til høsten/vinteren (har egentlig mest lyst å være husmor noen år da,men blir liksom ikke rik av det)...og så kan vi se om vi får kjøpt oss noe..og da kan vi prøve igjen!!

Her kom min like etter at jeg satte inn prevansjonen i armen og ga seg igår. Like greit at kroppen funker igjen.

Joda fint at kroppen funka igjen. Men jeg har endometriose å jo lengre jeg holder mensen unna jo lengre blir det før smertene kommer tilbake. Derfor har jeg psykisk hengt meg på den at man ikke får mensen tilbake mens man fullammer.....

Jeg har hatt mensen èn gang siden august 2003... sluttet å amme størstemann da han var 11 mnd, fikk mensen 2 uker etter, og neste egg ble befruktet....

ORIGINAL: snart2

Jeg har hatt mensen èn gang siden august 2003... sluttet å amme størstemann da han var 11 mnd, fikk mensen 2 uker etter, og neste egg ble befruktet....

Åh[8|] tenk om jeg må vente SÅ lenge[8|]

Back
Topp