Pokker å... Lysbrun utflod

HeleneAldriAlene

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hva skjer? Har hostet, snørret og hatt feber i 3 dager. I 3 dager har jeg også hatt lysbrun utflod. Hva er det? Tegn på å miste? Har aldri mistet før, men blødde med mine 2 andre. Da var det friskt blod i en uke med første, og friskt blod i 1 dag med minste...
Hvis jeg kjenner godt etter har jeg vondt i magen også :P
Har fortsatt veldig ømme pupper, og matlyst som en hest.
Formeninger? Erfaringer?

Har hatt det samme. Kommer og går av og til, men tror og håper det er uskyldig :) over en uke siden første, så om noe skulle skjedd så burde det gjort det allerede..

Det er jo enten eller da... Hater disse ukene før man kjenner spark!

Slimhinner og slikt er skjøre der nede, så det kan godt tenkes det har gått et blodkar eller to hvis du har hostet kraftig? Ellers skal det altså ikke veldig mye til for at det begynner å blø hos mange, så det trenger ikke være noe farlig. Hvis det fortsetter og man er usikker, er det nok lurt å høre hva legen mener :)

Jeg hadde det samme i sist uke, men sa til meg selv at så lenge det ikke kommer friskt blod er alt i orden (: Det gikk over etter ca 4 dager, og da hadde jeg en kveld med veldig vondt i tillegg, nesten som rier - men fortsatt ikke blod etter det :)

Har bestilt time til jordmor og lege nå, for å prøve å være positiv! Tror jeg skal bruke 1000 kr på privat UL også, bare for å være sikker! Har symptomer ennå, så håpet er vel der :)

Back
Topp