"poker" babyen deres??

feb&mars

Elsker forumet
Blir nesten "gal" av og til, han ligger å poker akuratt samme sted i evigheter, prøver å "poke" tilbake, men han tar ikke hintet [8D] Men hjelper av og til å gå litt rundt, slik at han blir "bysset" inni der...
Ellers er jeg oppe på do 2-4 ganger til natten, dere da??
 
Hehe, føler h*n bruker å poke meg rett over skambeiet eller noe.. For det er ikke spark, det bare er noe der liksom :P
Jeg er ikke oppe noen ganger på natten jeg [8|]
 
Hun her liker veldig godt å rulle rundt i magen min, kan henda hun slår kråke eller noko. Trur ikkje at poker meg, men visse kroppsdeler hos hu buler ut til tider då[8D][8D]
 
Hahah[:D] ja mi å ligger å poker mamman sin nede ved truse kanten [:D]
snakka med jordmor om det sist og hun sa at ja de ligger jo med hodet ned og armene der så litt boksing av og til var bare kos,
hehe.. jeg bare.. ja når det er av og til er det kos men HELE tiden? hehe.. jaja.. mi er aktiv nesten hele tiden, må være aktiv når hun sover også for ellers virker det ikke som hun får mye søvn [:D]

Oppe 2 ganger om natta jeg også.. har begynt å tenkt at det kanskje er like greit [:)] så får vi øvd oss litt på hva vi har i vente :)

Ellers hvordan går det med deg? :)
 
Når lille donke,så donke æ tbake [:-]
 
Eg får meg noko slag i hofteområdet, men det vil ikkje eg kalla poke, for da skriker eg auuuuuu[:-][:-][:-]
 
Ej he trudd at nurke he boksa mej i tarmane ej[>:] Men ette ei lita blødning på laurdag å en sjekk på fødeavdelinga so vise de sej at ej faktisk blir sparka [;)]

Ellers e der mykje aktivitet oppe i høgresida mi... So de ser ut til at ej he fått en handballspelar gitt [;)][;)]
 
her e ho lille overallt inni dær[8D]. ellers så e æ ikkje på do på natta i det heiletatt...tar første do-turen i 6-7 tida på mårran....
 
har mye poking i ribbbena jeg,aaarg...hu lille er ganske sterk nå ja! Menveldig herlig å kjenne at hu er der da...poker tilbake jeg, så vi har pokelek sammen hver dag vi :p

ellers føler jeg at jeg løper på do i et kjør hele natta.. ca 4-6 ganger hver natt føler jeg.. enten for at jeg må på do, eller for at jeg ikke får sove og bare må ha noe å gjøre :p
 
hihi... tenker det er babyen som ligger og hikker jeg[;)] en meget positiv ting...[;)]

men jah, kan vær noe ubehagelig i lengden.
da jeg gikk med vilde mari hikket hun hver kveld i 23 tiden.-.. rutine, hehe. denne lille jenta hikker hver kveld mellom 21 og 22;)
 
Ja min ligger og poker mye helt utpå høyre side, føles nesten som han prøver å stikke av langt utpå siden der, eller rømme bak til ryggen [:D]
Og så hikker han nesten hver dag nå, spesielt om natten [8D]
 
ORIGINAL: t0mmelise

Hahah[:D] ja mi å ligger å poker mamman sin nede ved truse kanten [:D]
snakka med jordmor om det sist og hun sa at ja de ligger jo med hodet ned og armene der så litt boksing av og til var bare kos,
hehe.. jeg bare.. ja når det er av og til er det kos men HELE tiden? hehe.. jaja.. mi er aktiv nesten hele tiden, må være aktiv når hun sover også for ellers virker det ikke som hun får mye søvn [:D]

Oppe 2 ganger om natta jeg også.. har begynt å tenkt at det kanskje er like greit [:)] så får vi øvd oss litt på hva vi har i vente :)

Ellers hvordan går det med deg? :)

 
Hehe, godt å høre at det er flere som har det sånn...[8D] Her går det fint, mye jobbing fortiden..Så kjenner det litt i ryggen nå. Har en plan om å holde ut til permisjon, nærmer seg jo nå..Så får se hvordan det går fremover...[;)] Går d fint med deg og ryggen din!? Bare "lade" opp nå..blir sikkert slitsomt nok i begynnelsen tenker jeg [&:] Men gleeeder meg aller mest [:)]
 
Når jeg er altfor lei av føttene hans oppi ribbeina og oppi der så tar jeg bare tak i foten hans og holder den fast hahahahah!!!! Så holder jeg den i ett par sek og slipper. Så gjør han ikke det mer på ett par minutt, hihi!!!
 
Lurer på om det kan være hikking..er rytmiske bevegelser samme sted hver kveld. Men kjennes litt ut som små spark også...hmmm, hvordan kjennes hikking ut??
 
ho mi gjør å det..å så ser du ting bulle ut på magne min en gnag i blant..å så opp mange ganger vær natt å ofte bare for å tise et par dråper..å på dagne kan e nesnte ikke bøye me en gang uten at e må tise..
å så sover e kjempe dårlig å drømmer masse rart
 
ORIGINAL: juliann

ORIGINAL: t0mmelise

Hahah[:D] ja mi å ligger å poker mamman sin nede ved truse kanten [:D]
snakka med jordmor om det sist og hun sa at ja de ligger jo med hodet ned og armene der så litt boksing av og til var bare kos,
hehe.. jeg bare.. ja når det er av og til er det kos men HELE tiden? hehe.. jaja.. mi er aktiv nesten hele tiden, må være aktiv når hun sover også for ellers virker det ikke som hun får mye søvn [:D]

Oppe 2 ganger om natta jeg også.. har begynt å tenkt at det kanskje er like greit [:)] så får vi øvd oss litt på hva vi har i vente :)

Ellers hvordan går det med deg? :)


Hehe, godt å høre at det er flere som har det sånn...[8D] Her går det fint, mye jobbing fortiden..Så kjenner det litt i ryggen nå. Har en plan om å holde ut til permisjon, nærmer seg jo nå..Så får se hvordan det går fremover...[;)] Går d fint med deg og ryggen din!? Bare "lade" opp nå..blir sikkert slitsomt nok i begynnelsen tenker jeg [&:] Men gleeeder meg aller mest [:)]


Flink du er som holder ut [:)] begynner å bli tungt nå ja, hehe.. men det er deilig.. blir bare mer og mer glad i magen og på en måte forelska i snuppa inni der [:)] har fått skikkelig rund mage nå synes jeg og samboer stopper opp av og til og bare smiler å ser på magen.. han sier den vokser for hver uke så tror han er stolt nå [;)]

Er du klar for jul nå? har du fri i jula eller må du jobbe?? det nærmer seg voldsomt nå altså [:)]
hadde vært kjekt med ett treff i januar før ungene plopper ut også må vi ha maaange treff etterpå [:)][:)]
 
ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: juliann

ORIGINAL: t0mmelise

Hahah[:D] ja mi å ligger å poker mamman sin nede ved truse kanten [:D]
snakka med jordmor om det sist og hun sa at ja de ligger jo med hodet ned og armene der så litt boksing av og til var bare kos,
hehe.. jeg bare.. ja når det er av og til er det kos men HELE tiden? hehe.. jaja.. mi er aktiv nesten hele tiden, må være aktiv når hun sover også for ellers virker det ikke som hun får mye søvn [:D]

Oppe 2 ganger om natta jeg også.. har begynt å tenkt at det kanskje er like greit [:)] så får vi øvd oss litt på hva vi har i vente :)

Ellers hvordan går det med deg? :)


Hehe, godt å høre at det er flere som har det sånn...[8D] Her går det fint, mye jobbing fortiden..Så kjenner det litt i ryggen nå. Har en plan om å holde ut til permisjon, nærmer seg jo nå..Så får se hvordan det går fremover...[;)] Går d fint med deg og ryggen din!? Bare "lade" opp nå..blir sikkert slitsomt nok i begynnelsen tenker jeg [&:] Men gleeeder meg aller mest [:)]


Flink du er som holder ut [:)] begynner å bli tungt nå ja, hehe.. men det er deilig.. blir bare mer og mer glad i magen og på en måte forelska i snuppa inni der [:)] har fått skikkelig rund mage nå synes jeg og samboer stopper opp av og til og bare smiler å ser på magen.. han sier den vokser for hver uke så tror han er stolt nå [;)]

Er du klar for jul nå? har du fri i jula eller må du jobbe?? det nærmer seg voldsomt nå altså [:)]
hadde vært kjekt med ett treff i januar før ungene plopper ut også må vi ha maaange treff etterpå [:)][:)]

 
 
Synes også det er koslig med mage. Men litt lei av å stå opp så mangen ganger til natten for å gå på do nå [8D] Må jo velte meg ut av senga, haha..Men ellers er det bare kos [:)] Tror mannen er stolt her også, han holder vertfall mye på den og sier han gleder seg[8D] Er klar for jul ja, ska jobbe endel. Men fri kvelden både jul og  nyttår Dere da, noen planer`? Vi må prøve å få til et treff i midten av jan ja, å ønske hverandre lykke til [:)]
 
ååååh, så koselig [:)] er så skjønt når de engasjerer seg og viser stolthet
hahahahah!!!! jaaaah, må jo ønske hverandre lykke til [;)] kanskje noen av oss møtes på føden [8D]
joda er klar for jul nå.. mamma og ste faren min kommer til helga og det skal bli sååå gøy :)
også kommer de 2 søstrene mine med kjærestene sine på mandag så da har alle kommet :) skal ha ene søsteren min + kjæresten på overnatting her [:)]

Godt å få fri til jul og nyttår da [:)] samboeren din skulle på jobb i jula? eller har jeg drømt du har sagt det? hehe..
Vi skal ha julaften her, første julefag og nyttårsaften så det blir nok å henge fingrene i :)
 
Jeg trodde ikke at dette kunne være et slikt problem, jeg trodde barnet bare kunne presse lett noen ganger, men for å holde meg våken hele natten på grunn av dette, blir jeg litt redd, hvor mye av et problem kan det være?
 
Back
Topp